Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Puchar Regat Reklamy dla załogi Media Group, na podium Polsat Media i Gemius

O podium walczyło sześć załóg (fot. materiały prasowe)

W trzeciej edycji Regat Reklamy, która odbyła się 4-6 września w Sopocie, wzięło udział 12 załóg. Puchar zdobyła załoga reprezentująca dom mediowy Media Group w składzie: Anna Bilik, Anita Głowacka i Łukasz Machola.

Program zawodów o puchar Regat Reklamy ze względu na zmiany organizacyjne został zaplanowany na jeden dzień. Każda załoga brała udział w trzech wyścigach eliminacyjnych, rozegranych w dwóch rundach po sześć załóg każda. Trzy pierwsze załogi z każdej rundy eliminacyjnej awansowały do rundy finałowej.

O podium walczyło sześć załóg: "Lisy Morskie" (reprezentujące Performance Media), Media Group 1, Wirtaulna Polska, "Ciasteczka z Gemiusa", Kino Polska i Polsat Media. W rundzie finałowej także rozegrano trzy wyścigi. Trzecie miejsce wywalczyła damska załoga Gemius (Katarzyna Frankiewicz, Agnieszka Orlik, Katarzyna Binert), drugie miejsce zajęła załoga Polsat Media (Marta Gajowniczek, Dominika Tarczyńska i Sebastian Górski). Główne trofeum Regat Reklamy 2020 zdobyła zaś załoga reprezentująca dom mediowy Media Group: Anna Bilik, Anita Głowacka i Łukasz Machola.

Sędzią głównym regat był Filip Lipski, trener kadry narodowej Polskiego Związku Żegalrskiego. O profesjoanlny komentrz zadbał znany komentator żeglarski Waldemar Heflich, którego wspierał Damian Michałowski z Radia Zet.

Trzecia edycja Regat Reklamy przyciągnęła przedstawicieli niemal 50 firm związanych z branżą komunikacji marketingowej.

- Na początku tego roku Regaty Reklamy stanęły pod dużym znakiem zapytania. Szybko stało się jasne, że zanim rozpoczniemy zmagania na wodach Zatoki Gdańskiej, czeka nas trudna walka o to, żeby tegoroczna edycja imprezy w ogóle się odbyła. Na szczęście okazało się, że nie tylko nam zależy na tym projekcie. Wielu naszych sponsorów, partnerów i uczestników, którzy przecież sami bardzo odczuli skutki Covid-19, nie poddało się i wspólnie doprowadziliśmy regaty do finału. Miałem wrażenie, że wszyscy jesteśmy po jednej stronie barykady i wspólnie szukamy rozwiązań umożliwiających realizację projektu. Musieliśmy oczywiście znacznie ograniczyć jego skalę oraz dostosować go do wszystkich zaleceń GIS, ale biorąc pod uwagę okoliczności, efekt był bardzo dobry - powiedział Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Regat Reklamy. - Przy okazji pragnę wszystkim podziekować za bardzo partnerskie podejście i udział w projekcie. Realizacja Regat Reklamy w takich warunkach to nasz wspólny sukces - dodał.

Sponsorzy wydarzenia: Multikino media, Wirtualna Polska, Sport.pl

Partner Gali Regat Reklamy: Polsat Media

Partnerzy branżowi: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej i polski oddział IAA

Patron medialny: Magazyn PRESS

Partnerzy wydarzenia: Ad Prime, Radio ZET, Premium Yachting, Grupa ZPR, Super Express, Murator, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Gazeta Wyborcza, AMS, Helios, Tandem Media, Kąpielisko Morskie Sopot, Clarins Beauty SPA, Code Zero, Kino Polska, Pepsi, Stock Polska

(CP, 07.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.