Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Regaty Reklamy 2020: 12 załóg powalczy o tegoroczny puchar

6 września odbędą się dwie rundy eliminacyjne oraz runda finałowa, do której przejdą cztery załogi z najlepszymi wynikami

W dniach 5-6 września Sopot po raz trzeci stanie się stolicą zawodów żeglarskich dla przedstawicieli największych podmiotów mediowych w Polsce, wśród nich są agencje mediowe, reklamowe, reklamodawcy oraz wiele innych firm działających w branży. Na wydarzenie akredytowało się kilkadziesiąt firm, a do rywalizacji w zawodach żeglarskich stanie 12 załóg. 

Trzecia edycja Regat Reklamy stanęła wiosną tego roku pod znakiem zapytania. Z informacji uzyskanych od organizatorów, zainteresowanie wydarzeniem nie słabło jednak, pomimo zmieniającej się sytuacji w kraju. 

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizator Regat Reklamy, powiedział: - Tegoroczne Regaty Reklamy są wyjątkowe pod każdym względem. Biorąc pod uwagę zaistniałe okoliczności, to, że realizujemy ten projekt samo w sobie jest ogromnym sukcesem. Jeszcze nigdy nie pracowaliśmy w tak trudnych i nieprzewidywalnych warunkach. Najpierw przez lockdown musieliśmy podjąć decyzję o zmianie terminu imprezy z czerwca na wrzesień. Potem okazało się, że wielu naszych sponsorów i partnerów bardzo mocno odczuwa jego skutki w swoich przychodach oraz w licznych ograniczeniach organizacyjnych. Część z nich nie była już w stanie utrzymać planowanego wcześniej wsparcia dla Regat Reklamy. Sytuacja była tak dynamiczna, że na dobrą sprawę do końca nie wiedzieliśmy czy nie zaistnieją jakieś niezależne od nas okoliczności uniemożliwiające realizację projektu.  

- Mimo wielu przeciwności nie poddaliśmy się, zaadaptowaliśmy projekt do nowych, ograniczonych możliwości organizacyjnych oraz wszystkich wymogów sanitarnych. Jesteśmy w stałym kontakcie z władzami Sopotu w celu zapewnienia naszym gościom najwyższego standardu bezpieczeństwa nie tylko na wodzie, ale także na lądzie. Z ogromną satysfakcją możemy zakomunikować, że w Regatach Reklamy 2020 bierze udział 12 załóg składających się z żeglarzy reprezentujących kilkadziesiąt firm z branży marketingowej. Przy okazji chciałbym bardzo podziękować wszystkim naszym sponsorom i partnerom, którzy mimo bardzo trudnej sytuacji nie zrezygnowali ze wsparcia Regat Reklamy, oraz wszystkim uczestnikom regat. Mam szczerą nadzieję, że edycja 2020 to tylko stan przejściowy i że Regaty Reklamy 2021 odbędą się już z takim rozmachem, który planowaliśmy od początku – powiedział Marek Szafarz. 

Zawody żeglarskie odbędą się w dniu 6 września. Zaplanowano dwie rundy eliminacyjne oraz rundę finałową, do której przejdą cztery załogi z najlepszymi wynikami. Organizatorzy wraz z partnerami wydarzenia dołożyli wszelkich starań, aby pozostali uczestnicy mogli spędzić miło czas w strefie na Sopockim Molo oraz aktywnie kibicować załogom biorącym udział w wyścigu. Nie zabraknie także profesjonalnego komentarza zmagań żeglarskich znanego komentatora Waldemara Heflicha, którego wspierać będzie Damian Michałowski z Radia ZET. 

Sponsorzy wydarzenia: Multikino media, Wirtualna Polska oraz Sport.pl  
Partner Gali Regat Reklamy: Polsat Media 
Partnerzy branżowi: SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej oraz polski oddział IAA
Patron medialny: Magazyn „Press” 
Partnerzy wydarzenia: Ad Prime, Radio ZET, Premium Yachting, Grupa ZPR, Super Express, Murator, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Gazeta Wyborcza, AMS, Helios, Tandem Media, Kąpielisko Morskie Sopot, Clarins Beauty SPA, Code Zero, Kino Polska, Pepsi oraz Stock Polska. 

informacji dodatkowe:
FB - @regatyreklamy
www.regatyreklamy.com
mail: [email protected]

(CP, 04.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.