Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emilia Stasiak-Witkowska na czele kreacji w Lettly. Wcześniej pracowała w VerdeAgency

Emilia Stasiak-Witkowska, nim trafiła do Lettly, pracowała w VerdeAgency (fot. materiały prasowe)

Emilia Stasiak-Witkowska objęła nowo utworzone stanowisko head of creative w agencji strategicznej influencer marketingu Lettly.

Nowa szefowa kreacji z branżą reklamową związana od ponad 10 lat, ma na koncie kampanie dla największych marek w Polsce i liczne nagrody branżowe.

Czytaj też: Anna Sobieski objęła stanowisko strategic planner w Saatchi & Saatchi Poland

W Lettly Stasiak-Witkowska odpowiada za budowę i rozwój działu kreacji oraz tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji ze szczególnym naciskiem na social media, działania niestandardowe i angażujące formaty z udziałem influencerów i content creatorów.

Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i klienta, pracując w Cut The Mustard, LiquidThread, Saatchi & Saatchi, OS3, 2012 Agency oraz w dziale marketingu IKEA.

Przed dołączeniem do Lettly pracowała jako head of creative digital w VerdeAgency.

Czytaj też: 145 osób oceni projekty w 23. edycji konkursu Złote Spinacze

(KAP, 12.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.