Emilia Stasiak-Witkowska na czele kreacji w Lettly. Wcześniej pracowała w VerdeAgency
Emilia Stasiak-Witkowska, nim trafiła do Lettly, pracowała w VerdeAgency (fot. materiały prasowe)
Emilia Stasiak-Witkowska objęła nowo utworzone stanowisko head of creative w agencji strategicznej influencer marketingu Lettly.
Nowa szefowa kreacji z branżą reklamową związana od ponad 10 lat, ma na koncie kampanie dla największych marek w Polsce i liczne nagrody branżowe.
Czytaj też: Anna Sobieski objęła stanowisko strategic planner w Saatchi & Saatchi Poland
W Lettly Stasiak-Witkowska odpowiada za budowę i rozwój działu kreacji oraz tworzenie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji ze szczególnym naciskiem na social media, działania niestandardowe i angażujące formaty z udziałem influencerów i content creatorów.
Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i klienta, pracując w Cut The Mustard, LiquidThread, Saatchi & Saatchi, OS3, 2012 Agency oraz w dziale marketingu IKEA.
Przed dołączeniem do Lettly pracowała jako head of creative digital w VerdeAgency.
Czytaj też: 145 osób oceni projekty w 23. edycji konkursu Złote Spinacze
(KAP, 12.08.2025)










