Dział: INTERNET

Dodano: Luty 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Kuźniar w programie Onetu tworzonym z producentem whiskey

Dostęp do serwisu wymaga dwustopniowej weryfikacji (screen: blendedtalks.onet.pl)

Nowy program wideo, m.in. z Jarosławem Kuźniarem, "Blended talks", który jest częścią wiosennej ramówki Onetu i serwisu Blendedtalks.onet.pl, to efekt współpracy Ringier Axel Springer Polska z producentem whiskey marką Chivas.

W programie "Blended talks" prowadzonym przez Jarosława Kuźniara wystąpią m.in. Maciej Musiał i Magdalena Cielecka, którzy opowiedzą o swojej drodze do sukcesu. Program składa się z czterech odcinków oraz jednego specjalnego nakręconego w Szkocji. 

Na razie na stronie znajduje się jeden materiał wideo pt. "The best of Blended talks" (cała wiosenna ramówka wideo Onetu zostanie zaprezentowana 10 marca). Poza tym w serwisie umieszczone zostały artykuły poświęcone whiskey Blended oraz materiały promujące produkty marki Chivas. Dostęp wymaga dwustopniowej weryfikacji. W pierwszej kolejności trzeba podać datę urodzenia, a następnie zalogować się przez konto Facebook, Google lub Onet.

Onet w przeszłości realizował podobne przedsięwzięcia biznesowe w partnerstwie z takimi markami, jak Otomoto.pl, w ramach którego powstał serwis Samochodybeztajemnic.onet.pl, czy Nationale Nederlanden (Najwiekszykibic.onet.pl).

(MNI, 27.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.