Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody ze sprzedaży "Wiedźmina 3" na Steam przekroczyły 50 mln dol.

Gry z serii "Wiedźmin" okazały się ogromnym sukcesem (screen: Youtube.com/CD Projekt Red)

Przychody ze sprzedaży gry "Wiedźmin 3" (CD Projekt) na portalu Steam przekroczyły 50 mln dol. od października 2018 roku. W związku z przekroczeniem tego progu, CD Projekt otrzymuje obecnie 80 proc. przychodów ze sprzedaży gry, wcześniej było to 75 proc. - podał dział relacji inwestorskich CD Projektu na Twitterze.

Trzecia część trylogii "Wiedźmin" CD Projektu zadebiutowała na komputerach PC i konsolach w maju 2015 roku.

W grudniu na platformę Netflix trafił pierwszy sezon serialu fantasy "Wiedźmin", którego sukces przełożył się na wzrost sprzedaży gier CD Projektu, opowiadających o przygodach tej samej postaci. Gra "Wiedźmin 3" po debiucie serialu wróciła na pierwsze miejsce bestsellerów na Steam, a CD Projekt podał 30 grudnia, że tytuł osiągnął rekordową liczbę graczy na Steamie - jednocześnie grało 93,8 tys. osób, więcej niż w okresie bezpośrednio po premierze gry w 2015 roku. Według portalu SteamDB, monitorującego liczbę graczy na Steam, kolejny rekord padł 5 stycznia, kiedy jednocześnie w "Wiedźmina 3" grało 103,3 tys. osób.

Steam to platforma dystrybucji cyfrowej gier na komputery PC. Pod koniec 2018 roku portal ogłosił, że po przekroczeniu przez grę 10 mln USD przychodów (liczonej od 1 października 2018 roku) będzie pobierał niższą prowizję za jej dalszą dystrybucję - 25 proc. zamiast wcześniejszych 30 proc. Po przekroczeniu progu 50 mln USD sprzedaży prowizja Steam spada do 20 proc.

(AMS, PAP Biznes, 21.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.