Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awans TV Trwam w rankingu najchętniej oglądanych telewizji

Udział TV Trwam w 2019 roku wzrósł w porównaniu z 2018 rokiem (screen YouTube.com/Radio Maryja)

W 2019 roku udział TV Trwam w rynku wyniósł 0,38 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.

Z opublikowanego przez KRRiT zestawienia średniorocznych udziałów kanałów objętych badaniem Nielsena wynika, że TV Trwam był w 2019 roku na 40. pozycji, podczas gdy w 2018 na 45., a w 2017 roku - na 30. pozycji.

W porównaniu z 2018 rokiem udział TV Trwam wzrósł nieznacznie - z 0,36 proc. do 0,38 proc. Był identyczny jak TVP Kultura (również 0,38 proc.). Tuż przed nimi znalazły się TVP HD (0,4 proc.) i TVN 24 BiS (0,39 proc.).

Wyniki TV Trwam nie są ogólnodostępne w panelu Nielsen Audience Measurement. Kanał dostępny jest na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

Galeria: Telewizyjne hity 2019 roku

(KOZ, 31.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.