Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe logo i pozycjonowanie Opus B

W logo wykorzystano specjalnie zaprojektowany font

Agencja Opus B ma nowe logo, system identyfikacji i pozycjonowanie.

Nowe pozycjonowanie agencji zostało określone w haśle „Be Visible!”. Jak podkreśla Opus B, marki klientów muszą być widoczne, mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego.

Opus B ma też nowe logo i identyfikację. Znak graficzny stworzono z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanego fontu. 

Opus B to niezależna agencja reklamowa, działająca na rynku od 1993 roku.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 28.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.