Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

180heartbeats + Jung v Matt z projektem dla szwajcarskiej firmy

180heartbeats + Jung v Matt od roku rozwija projekty oparte na asystencie głosowym Google (fot. materiały prasowe)

Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała dla szwajcarskiej firmy ubezpieczeniowej Mobiliar projekt z wykorzystaniem Asystenta Google.

Dział tech & lab agencji we współpracy z Jung v Matt/Limmat w Zurychu stworzył w Asystencie Google kalendarz adwentowy, który angażuje klientów Mobiliar. Użytkownik asystenta głosowego Google, wypowiadając zwrot "Drogi Mobiliar, co dziś w kalendarzu?", odblokowuje codziennie inną formę - obrazek, rymowankę lub wideo. Akcją połączona jest z loterią, w której do wygrania są smartwatche i głośniki Google Home. Akcja została uruchomiona w dwóch wersjach językowych - niemieckiej i francuskiej i potrwa do świąt Bożego Narodzenia.

Galeria: Najpopularniejsze hasła w Google w 2019 roku

(IKO, 19.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.