Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fujifilm w kampanii szuka ambasadora marki aparatów Instax

Kampania potrwa do 6 stycznia 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Fujifilm prowadzi kampanię reklamową marki Instax, w której promuje nowy aparat Instax mini LiPlay. Za adaptację globalnej kampanii na polski rynek odpowiada agencja Bluecloud Interactive.

Przygotowana przez Bluecloud Interactive kampania "Don't just take, give" skierowana jest do młodych osób z pokolenia Z. W ramach działań reklamowych prowadzony jest w mediach społecznościowych konkurs, w drodze którego zostanie wyłoniony ambasador marki Instax - tak zwany instaxfluencer. Prócz tytułu ambasadora marki zwycięzca otrzyma 30 tys. zł. Kampania potrwa do 6 stycznia 2020 roku.

Agencja Bluecloud Interactive odpowiada za kreację strony Instax.pl, konkurs konsumencki, prowadzenie kampanii mediowej i obsługę marki w mediach społecznościowych, w tym za współpracę influencerską.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 15.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.