Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blogerka Anna Nowak twarzą kampanii sklepu Mustache.pl

Kampania "Polecam, bo noszę" jest początkiem nowej strategii komunikacji (fot. materiały prasowe)

Anna Nowak, prowadząca blog Cooka.pl, wystąpiła w kampanii sklepu internetowego Mustache.pl, należącego do grupy kapitałowej 4Fun Media (platforma e-commerce, skupiająca wyselekcjonowane polskie marki modowe i projektantów mody).

Kampania "Polecam, bo noszę" jest początkiem nowej strategii komunikacji serwisu Mustache.pl, zakładającej udział influencerów. Co miesiąc Mustache będzie prezentować sylwetkę wybranego influencera, który jednocześnie będzie promował markę. Jako pierwsza wystąpiła w kampanii Anna Nowak, która uczestniczyła w drugiej edycji programu "MasterChef" w TVN.

Działania reklamowe prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych i poprzez DOOH. Za koncepcję kampanii odpowiada zespół Mustache.pl. Autorem zdjęć jest Michał Zajączkowski, a sesję wyprodukowała Paulina Motyka.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 07.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.