Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Grand Press

Dział:

Dodano: Listopad 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Termin zgłoszeń do konkursu Grand Press 2019 przedłużony do piątku 8 listopada

Do najbliższego piątku czekamy na zgłoszenia w konkursie Grand Press. Materiały muszą dotrzeć do redakcji magazynu „Press” przy ul. Książęcej do piątku 8 listopada do godz. 20.

Przypominamy, że w związku z pożarem redakcji magazynu „Press”, organizatora konkursu Grand Press, materiały konkursowe do tegorocznej edycji przyjmowane są w tymczasowej siedzibie „Press”, w budynku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych, pod adresem:

„Press”
ul. Książęca 4,
00-498 Warszawa
z dopiskiem: „Grand Press”

Zgłoszenie musi zawierać dwie kopie pracy podpisane pseudonimem, a w drugiej kopercie Formularz Zgłoszeniowy z danymi autora, pobrany ze strony grandpress.pl.

W konkursie ocenione zostaną materiały prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe opublikowane albo wyemitowane w mediach, w języku polskim, między 1 listopada 2018 roku a 31 października 2019 roku.

Prace można zgłaszać w kategoriach: News, Dziennikarstwo śledcze, Publicystyka, Reportaż (prasowy/internetowy, radiowy, telewizyjny/wideo), Wywiad, Dziennikarstwo specjalistyczne.

Regulamin konkursu znajduje się na stronie www.grandpress.pl. Tam również znajdują się opisy kategorii konkursowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

UWAGA: Przedłużenie terminu nie dotyczy materiałów wysłanych pocztą – tu liczy się data stempla pocztowego nie późniejsza niż wtorek 5 listopada, godz. 23.59.

Materiały, które zostaną dostarczone osobiście do siedziby redakcji oraz wysłane kurierem, muszą dotrzeć do siedziby „Press” do piątku, 8 listopada do godz. 20.00

Zapraszamy do udziału w najbardziej prestiżowym konkursie dziennikarskim w Polsce!

(CP, 04.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.