Dział: INTERNET

Dodano: Październik 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RAS Polska wprowadził płatne treści w Forbes.pl

We wrześniu serwis Forbes.pl odwiedziło 1,22 mln użytkowników (screen: Forbes.pl)

W serwisie internetowym Forbes.pl (Ringier Axel Springer Polska) udostępniono w ramach płatnej subskrypcji teksty z magazynów „Forbes” i „Forbes Women”. Wydawca nie wyklucza wprowadzenia kolejnych serwisów w płatnym modelu.

Tomasz Gaweł, dyrektor rozwoju płatnych treści RAS Polska wyjaśnia, że wprowadzenie paywalla na stronę Forbes.pl to element strategii wydawcy, ale też zaspokajanie potrzeb użytkowników. - Płatna cześć serwisu jest dla tych odbiorców, którzy chcą mieć bieżący dostęp do jakościowych treści pochodzących z największego na polskim rynku magazynu o tematyce społeczno-ekonomiczno-biznesowej, pod marką Forbes, rozpoznawalną i cenioną na całym świecie - twierdzi Gaweł.

Użytkownicy Forbes.pl, po założeniu konta i zalogowaniu, mogą wykupić dostęp do płatnych treści w ofercie promocyjnej za 199 zł za rok i 19,90 zł za miesiąc. Standardowe ceny to odpowiednio 299 zł i 24,90 zł. Płatności można dokonać kartą płatniczą (debetową lub kredytową). Serwis jest dostępny na wszystkich urządzeniach z przeglądarką internetową.

W ramach oferty subskrypcyjnej znajdują się teksty z bieżących i archiwalnych wydań magazynów „Forbes” i „Forbes Women” oraz tłumaczenia materiałów z amerykańskiego serwisu Forbes.com.

Tomasz Gaweł zapewnia, że wprowadzenie płatnej wersji nie wymagało zmian w pracy redakcji. Przygotowania do uruchomienia nowej wersji Fobres.pl trwały około roku. Wydawca nie wyklucza wprowadzenia kolejnych serwisów w płatnym modelu. - Analizujemy każdy przypadek indywidualnie - podkreśla Gaweł.

Wydawca zapowiadał już uruchomienie tej oferty kilka lat temu. Od wiosny 2015 roku z prenumeraty cyfrowej mogą korzystać czytelnicy „Newsweeka”, również wydawanego przez RAS Polska. Jak informuje Tomasz Gaweł, wydawca rozważa przygotowanie wspólnej oferty dla użytkowników Forbes.pl i Newsweek.pl.

We wrześniu serwis Forbes.pl odwiedziło 1,22 mln użytkowników (o 15,86 proc. mniej, niż w sierpniu).

(PAZ, 23.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.