Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna asystentka wspiera Unique One w akcjach promocyjnych

Wirtualna asystentka Unique One to rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję (fot. materiały prasowe)

Agencja Unique One uruchomiła wirtualną asystentkę, która obsługuje zwycięzców prowadzonych przez nią akcji promocyjnych.

Może jednocześnie obsługiwać 100 osób. Jej zadanie polega na kontakcie z każdym ze zwycięzców w promocji, zebraniu podczas rozmowy danych niezbędnych do wydania nagrody, a także przeprowadzenia krótkiej ankiety na temat samej akcji. 

Wirtualna asystentka została wykorzystana przy obsłudze konkursów: „Weź ze sobą Nescafe na wakacje” w sieci Biedronka oraz „Śniadaniowe wspomnienia” dla płatków śniadaniowych Nestle. Agencja planuje rozwój tej usługi i wykorzystanie jej finalnie przy obsłudze wszystkich prowadzonych przez siebie akcji.

Galeria: "Wataha" - trzeci sezon

(AMS, 26.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.