Wydanie: PRESS 03/2003

Mała bariera

Klienci agencji public relations przywiązują się nie do firm, a do ludzi. Dlatego często odchodzą wraz z nimi.

W roku 2002 branża public relations przeszła ciężką próbę - nawet duże agencje zostały zmuszone do cięcia kosztów. - To było sito. Duże agencje zwolniły sporo osób. Ci, którzy umieli sobie poradzić w nowych warunkach, założyli własne agencje - mówi Marek Wróbel, prezes Neuron PR.

Mateusz Sosnowski

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.