Wydanie: PRESS 03/2003

Mała bariera

Klienci agencji public relations przywiązują się nie do firm, a do ludzi. Dlatego często odchodzą wraz z nimi.

W roku 2002 branża public relations przeszła ciężką próbę - nawet duże agencje zostały zmuszone do cięcia kosztów. - To było sito. Duże agencje zwolniły sporo osób. Ci, którzy umieli sobie poradzić w nowych warunkach, założyli własne agencje - mówi Marek Wróbel, prezes Neuron PR.

Mateusz Sosnowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.