Wydanie: PRESS 03/2003

Eska po Esce

Przychody z reklam rosną w sieci Radia Eska dwa razy szybciej niż udział w rynku słuchalności.

W aż 14 województwach swoje stacje ma sieć Radia Eska. Spółka pod tą nazwą jest właścicielem 24 rozgłośni, z czego 21 nadaje pod nazwą Radio Eska. Pod koniec lat 90. miała tylko 10 stacji w ośmiu województwach. Większość Esek zajmuje czołowe pozycje na rynkach lokalnych, a w swojej grupie docelowej 15-39 lat niejednokrotnie wyprzedza stacje ogólnopolskie.

Beata Goczał

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.