Dział: RADIO

Dodano: Marzec 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio w 2018 roku zwiększyło przychody, również z reklam

Przychody Polskiego Radia były w 2018 roku o 12,8 proc. większe niż w 2017 roku (fot. Google Street View)

W 2018 roku przychody Polskiego Radia wzrosły o 12,8 proc. w porównaniu z 2017 rokiem, do 336,1 mln zł – wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Polskie Radio z abonamentu uzyskało w 2018 roku 186,3 mln zł i dodatkowe 46,5 mln zł środków będących rekompensatą za utracone w latach 2010-2017 wpływy z opłat abonamentowych z tytułu zwolnień. W porównaniu z 2017 rokiem wpływy abonamentowe (uwzględniając rekompensatę) były o 20,3 proc. wyższe niż rok wcześniej. Stanowiły one 69,3 proc. przychodów spółki.

Przychody Agencji Reklamy w 2018 roku wyniosły 67,8 mln zł, co oznacza wzrost o 12,1 proc. w porównaniu z 2017 rokiem.

(KOZ, 15.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.