Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever oszczędził ponad 500 mln dol. Tnąc koszty obsługi agencyjnej

Unilever na marketing przeznacza ponad 7 mld euro rocznie (fot. materiały prasowe)

Koncern Unilever zaoszczędził w ub.r. ponad 500 mln dol. dzięki redukcji kosztów związanych z obsługą marketingową.

Brytyjsko-holenderski koncern potwierdził, że wdrożony dwa lata temu program oszczędnościowy przynosi efekty. Znaczną redukcję kosztów udało się osiągnąć zwłaszcza w zakresie obsługi agencyjnej, dzięki przeniesieniu części zadań do działów kreatywnych i mediowych działających w strukturach koncernu. Określane są one jako U-Studios (obecnie w 15 krajach działa 18 takich podmiotów), a za ich koordynację odpowiada sieć Oliver.

Unilever jest drugim największym pod względem wydatków reklamodawcą na świecie. Na marketing przeznacza ponad 7 mld euro rocznie.

(LL, 14.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.