Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever oszczędził ponad 500 mln dol. Tnąc koszty obsługi agencyjnej

Unilever na marketing przeznacza ponad 7 mld euro rocznie (fot. materiały prasowe)

Koncern Unilever zaoszczędził w ub.r. ponad 500 mln dol. dzięki redukcji kosztów związanych z obsługą marketingową.

Brytyjsko-holenderski koncern potwierdził, że wdrożony dwa lata temu program oszczędnościowy przynosi efekty. Znaczną redukcję kosztów udało się osiągnąć zwłaszcza w zakresie obsługi agencyjnej, dzięki przeniesieniu części zadań do działów kreatywnych i mediowych działających w strukturach koncernu. Określane są one jako U-Studios (obecnie w 15 krajach działa 18 takich podmiotów), a za ich koordynację odpowiada sieć Oliver.

Unilever jest drugim największym pod względem wydatków reklamodawcą na świecie. Na marketing przeznacza ponad 7 mld euro rocznie.

(LL, 14.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media DDB&tribal przekształcił się w Tribal Media

Bartosz Woziwodzki został head of Tribal Media OMD (fot. materiały prasowe)

Działający w ramach Grupy OMD internetowy dom mediowy Media DDB&tribal przekształcił się w Tribal Media. Zarządza nim Bartosz Woziwodzki.

Poza nową nazwą agencja zmieniła pozycjonowanie i identyfikację wizualną. Tribal Media pozycjonuje się jako "połączenie kreatywności butiku kreatywnego z technologią agencji online i pragmatyzmu domu mediowego". Hasło agencji to: "kreacja policzalna".

Bartosz Woziwodzki, który związany jest z Grupą OMD od 2015 roku (ostatnio jako head of creative), objął stanowisko head of Tribal Media OMD. 

W 2017 roku Grupa OMD przejęła Media DDB&tribal od CP DDB.

(IKO, 18.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.