Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producenci wołowiny wybiorą agencję do zażegnania kryzysu wizerunkowego

W reportażu "Superwizjera" TVN 24 ujawniono, że w Polsce do uboju trafiają chore zwierzęta (screen Tvn24.pl)

Rada Sektora Wołowiny otrzymała z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego 119 tys. zł na działania kryzysowe. Wybrana zostanie agencja reklamowa, która zrealizuje kampanię informacyjną.

Jak informowaliśmy 11 lutego, Rada Sektora Wołowiny złożyła wniosek do Funduszu Promocji Mięsa Wołowego o dofinansowanie działań kryzysowych, a dokładnie – przeprowadzenie kampanii informującej o tym, że w Polsce produkowana jest "bezpieczna, smaczna i wysokiej jakości wołowina". To reakcja na kryzys wizerunkowy wywołany ujawnieniem przez reporterów "Superwizjera" TVN 24, że w Polsce do uboju trafiają chore zwierzęta, a ich mięso bez wymaganych badań jest sprzedawane konsumentom.

– Dostaliśmy dofinansowanie z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego na przeprowadzenie kampanii – poinformował "Presserwis" Jacek Zarzecki, prezes Polskiego Związku Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego. Fundusz przeznaczył 119 tys. zł na "Ochronę wizerunku polskiej wołowiny w reakcji na doniesienia medialne". Jerzy Wierzbicki, prezes Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego, zaznacza, że planowane działania mają zniwelować kryzys wizerunkowy.

W tym tygodniu producenci wołowiny rozpoczną poszukiwania agencji reklamowej, która zrealizuje kampanię. – Agencja zostanie wybrana w konkursie ofert – informuje Jerzy Wierzbicki. Producenci wołowiny liczą, że w ciągu tygodnia wybiorą agencję, która jeszcze w marcu rozpocznie działania mające na celu poprawę wizerunku polskiej wołowiny.

Pod koniec lutego komisja zarządzająca Funduszu Promocji Mięsa Wołowego zaktualizowała plan finansowy na 2019 rok. Zakłada on zwiększenie nakładów finansowych na promocję mięsa wołowego o ponad pół miliona zł. Poza wspomnianą kampanią wizerunkową polskiej wołowiny, na 240 tys. zł dofinansowano projekt "Polska wołowina w Singapurze 2019" (zadanie zostanie zrealizowane przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych "Polska Ekologia"), kolejne 160 tys. zł przeznaczono na "Otwarte Mistrzostwa Polski w BBQ" (zadanie realizuje Polskie Stowarzyszenie Grilla i BBQ), a ponad 45 tys. zł – na projekt "Wołowina najlepsza na grilla" (zadanie realizuje Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP).  

(IKO, 06.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.