Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO Bank Polski przygotował spot na swoje 100-lecie

Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk (screen Youtube/ PKO Bank Polski)

"100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego" – pod takim tytułem powstał spot na rocznicę działalności banku.

PKO Bank Polski powstał w 1919 roku, jako Pocztowa Kasa Oszczędności.  Nawiązuje do tego spot reklamowy, przygotowany na 100-lecie banku.  W nagraniu spotu jako statyści udział wzięli pracownicy banku. Narratorem jest aktor Adam Cywka.

Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk, wspierał go Wiktor Mentlewicz („Miasto ˇ44”, „Ida”, „Zimna wojna”). Operatorem był Piotr Uznański, a o kostiumy aktorów zadbała Ewa Gronowska („Sztuka kochania”, „Bogowie”, „The Coldest Game”). Scenografią zajął się Marcin Płaszczyk a muzyką – Rafał Żak. Spot wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio. Za postprodukcję odpowiada Platige Image. Strategią i opracowaniem koncepcji kreatywnej zajęła się Agencja Warszawa, a zakupem mediów – Havas Media.

Spot w wersji 45-sekundowej będzie emitowany w telewizji, kinach i internecie, a w wersji 90-sekundowej w kinach i internecie. Kampania potrwa do końca lutego 2019 roku.

(AMS, 07.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieci komórkowe w 2018 roku zwiększyły wydatki na reklamę o 11,7 proc.

(fot. Pixabay.com)

W 2018 roku operatorzy sieci komórkowych na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) wydali o 11,7 proc. więcej, niż rok wcześniej. 

Według danych cennikowych netto (bez rabatów) Kantar Media w 2018 roku telekomy przeznaczyły na promocję 1,39 mld zł.  

Liderem zestawienia jest Polkomtel, operator sieci Plus, który na reklamę przeznaczył cennikowo 437,4 mln zł, czyli o 3,7 proc. więcej, niż w 2017 roku. Na drugim miejscu był T-Mobile Polska, który przeznaczył na promocję 378,9 mln zł (wzrost o 9,3 proc.). Wydatki zwiększył również P4, operator marki Play – 321,4 mln zł (wzrost o 9,3 proc.). Aż o ponad połowę (51,3 proc.) wzrosły wydatki na promocję Orange Polska -  do 241 mln zł. Z kolei Virgin Mobile Polska o ponad połowę (54,2 proc.) zmniejszyła wydatki reklamowe - do 8,57 mln zł.

(IKO, 11.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.