Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy AT&T po dwóch latach wracają do YouTube

AT&T rocznie na promocję wydaje ok. 2,4 mld dol. (screen z YouTube/ AT&T)

Reklamy koncernu telekomunikacyjnego AT&T po niemal dwóch latach przerwy wróciły do serwisu YouTube.

Amerykański koncern wycofał się z promowania swoich usług w serwisie należącym do Google w marcu 2016 roku. Powodem tej decyzji były problemy YouTube związane z publikowaniem reklam przy treściach propagujących ekstremizm. Podobne kroki podjęli wówczas również inni reklamodawcy, m.in. BBC, HSBC, Lloyds, L’Oréal i Audi.

Teraz koncern telekomunikacyjny poinformował, że w ostatnich kilkunastu miesiącach pracował z YouTube nad rozwiązaniami gwarantującymi odpowiednie lokowanie treści reklamowych. 

AT&T jest drugim największym graczem rynku reklamowego w USA – rocznie na promocję wydaje ok. 2,4 mld dol.

(LL, 24.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.