Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy AT&T po dwóch latach wracają do YouTube

AT&T rocznie na promocję wydaje ok. 2,4 mld dol. (screen z YouTube/ AT&T)

Reklamy koncernu telekomunikacyjnego AT&T po niemal dwóch latach przerwy wróciły do serwisu YouTube.

Amerykański koncern wycofał się z promowania swoich usług w serwisie należącym do Google w marcu 2016 roku. Powodem tej decyzji były problemy YouTube związane z publikowaniem reklam przy treściach propagujących ekstremizm. Podobne kroki podjęli wówczas również inni reklamodawcy, m.in. BBC, HSBC, Lloyds, L’Oréal i Audi.

Teraz koncern telekomunikacyjny poinformował, że w ostatnich kilkunastu miesiącach pracował z YouTube nad rozwiązaniami gwarantującymi odpowiednie lokowanie treści reklamowych. 

AT&T jest drugim największym graczem rynku reklamowego w USA – rocznie na promocję wydaje ok. 2,4 mld dol.

(LL, 24.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB&tribal wygrała przetarg T-Mobile, FCB Bridge2Fun traci największego klienta

DDB&tribal zwyciężyła w przetargu reklamowym operatora telekomunikacyjnego T-Mobile - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska oraz realizację kreatywną. DDB&tribal ma być długofalowym, strategicznym partnerem operatora. 

T-Mobile dysponuje jednym z największych budżetów reklamowych – według danych cennikowych Kantar Media (bez rabatów) operator na reklamę w okresie styczeń-listopad 2018 roku wydał 384 mln zł.

Dla DDB&tribal współpraca z T-Mobile oznacza odzyskanie klienta, straconego w 2015 roku. Agencja obsługiwała operatora od 2014 roku, wcześniej przez 16 lat T-Mobile był klientem agencji G7.

W przetargu T-Mobile, oprócz DDB&tribal, brały jeszcze udział m.in.: Change Serviceplan, Saatchi & Saatchi IS, a także dotychczas obsługująca T-Mobile agencja FCB Bridge2Fun, która wygrała ten budżet w przetargu w sierpniu 2015 roku. Początkowo była agencją wspomagającą – wiodącą była Leo Burnett Warszawa. Jednak w październiku 2016 roku firma T-Mobile zrezygnowała ze współpracy z Leo Burnett, wybierając na swoją główną agencję FCB Bridge2Fun.

(AMS, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.