Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostem sprzedaży w listopadzie

Wśród dzienników ogólnopolskich tylko „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem w listopadzie. Największy spadek zanotowała „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W listopadzie „Fakt” (RAS Polska) miał średnią sprzedaż na poziomie 221 113 egz. (spadek o 12,63 proc. w porównaniu z listopadem 2017 roku), „Super Express” (ZPR Media) 120 085 egz. (spadek o 2,01 proc.), a „Gazeta Wyborcza” (Agora SA) – 100 261 egz. (spadek o 2,96 proc.).

Wzrost odnotował jedynie „Dziennik Gazeta Prawna” – średnia sprzedaż ogółem wyniosła w listopadzie 41 285 egz. i była wyższa o 4,66 proc. niż w listopadzie 2017 roku. Z kolei największy spadek – o 14,15 proc. – zanotowała „Gazeta Polska Codziennie” (Forum), której średnia sprzedaż wyniosła 14 855 egz.

(PD, 07.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Wprost” i ”Tygodnik do Rzeczy” podrożały o złotówkę

"Wprost" kosztuje teraz 7,90 zł - tyle samo "Tygodnik do Rzeczy"

PMPG Polskie Media SA od stycznia podniosło cenę egzemplarzową tygodników ”Wprost” i ”Do Rzeczy" z 6,90 zł do 7,90 zł.

– Możliwie najdłużej, jak było to możliwe, staraliśmy się nie zwiększać ceny. Dziś przyszedł czas, w którym idziemy w ślady naszej konkurencji i wyrównujemy naszą cenę – wyjaśnia Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. – Koszty wytworzenia tytułów prasowych rosną, przed branżą wydawniczą wiele nowych wyzwań związanych szczególnie z logistyką i dystrybucją. Wierzę, że nieco wyższa cena pozwoli nam na inwestycje w rozwój naszych produktów i dostarczanie jeszcze lepszej jakości i satysfakcji naszym wiernym czytelnikom – dodaje.

Tym samym ”Wprost” i ”Tygodnik do Rzeczy" kosztują obecnie tyle samo co ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) i ”Polityka” (Polityka). ”Newsweek” do 7,90 zł podrożał w sierpniu 2018 roku, a ”Polityka” trzy miesiące wcześniej.

W październiku 2018 roku średnia sprzedaż "Wprost" wyniosła 16 810 egz., a "Do Rzeczy" – 32 556 egz. (dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy).

(KOZ, 07.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.