Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogłoszono nominacje do World Press Photo

Fundacja World Press Photo ogłosiła nominacje do tegorocznych nagród World Press Photo w ośmiu kategoriach.

Zarówno w konkursie fotograficznym, jak i w konkursie Digital Storytelling po raz pierwszy w historii World Press Photo ogłoszono tylko nominację, decydując że zwycięzców poznamy podczas gali nagród w Amsterdamie 12 kwietnia br. Wśród nominowanych nie ma Polaków.

Jury wybrało nominowane zdjęcia w ośmiu kategoriach. Wykonało je 42 fotografów z 22 krajów. 15 z nich już wygrywało nagrody w poprzednich edycjach konkursu.

O tytuł Zdjęcia Roku walczy sześć zdjęć. Ich autorami są: Patrick Brown (Australia), Adam Ferguson (Australia), Toby Melville (Wielka Brytania), Ivor Prickett (Irlandia) i Ronaldo Schemidt (Wenezuela).

W tym roku na konkurs zgłoszono 73 044 zdjęć, które wykonało 4 548 fotografów.

(KOZ, 14.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Financial Times ma 910 tys. prenumeratorów

(fot. pixabay.com)

Ilość prenumeratorów Financial Times wzrosła w ciągu roku o 8 proc. - wynika z rocznego raportu opublikowanego przez FT Group. Dziennik ma już 910 tys. prenumeratorów, spośród których ponad trzy czwarte, czyli 714 tys. użytkowników, to subskrybenci wersji cyfrowych FT (ich ilość wzrosła o 10 proc. w ciągu ostatnich 12 miesięcy). Jest to rekordowa ilość prenumeratorów pozyskana dotąd przez dziennik, która przypada akurat na 130 rocznicę tytułu.

Jak wynika z raportu, zeszły rok był bardzo udany dla Financial Times. Przychody ze sprzedaży treści stanowiły już prawie dwie trzecie wszystkich przychodów FT Group - dwukrotnie więcej niż pięć lat temu. Również przychody reklamowe nie są powodem do zmartwień dla wydawcy - Financial Times odnotowywał w minionym roku wzrosty w większości krajów i sektorów. Największy wzrost przychodów z reklamy (64 proc.) odnotowała działalność branded content (materiałów sponsorowanych) - przyczyniły się do tego publikacje specjalne: raporty oraz dodatki FT Weekend i How To Spend It.

Cytowany w raporcie prezes Financial Times, John Ridding, tak komentuje roczne wyniki: "Pomimo ciągłych zakłóceń w ekosystemie medialnym, Financial Times ma za sobą kolejny udany rok. Zapotrzebowanie na nasze wysokojakościowe i niezależne dziennikarstwo nigdy nie było większe, a wyniki biznesowe podkreślają dynamikę naszego globalnego biznesu i marki."

(MM, 14.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo