Saatchi & Saatchi przygotowała nową kampanię Tyskiego
Kadr ze spotu reklamowego
Ruszyła kampania telewizyjna pod hasłem "Tyskie. Wspieramy emocje", która przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport. Związana z kampanią akcja aktywacyjna dla kibiców potrwa do końca października.
Celem jest zakomunikowanie w lekki sposób działań Tyskiego – wspierania przez firmę klubów sportowych w Polsce. Oprócz spotów TV kampania obejmuje działania w Internecie, kampanię OOH oraz aktywację konsumencką. Na nośnikach OOH kreacja podporządkowana jest działaniom sponsoringowym Tyskiego w danym mieście.
Aktywacja dla kibiców polega na zbieraniu kapsli po piwie marki Gronie, Klasyczne lub Radler i wrzucaniu ich do specjalnych urn w sklepach. Gdy zbiorą wystarczająco dużo kapsli, Tyskie przekaże wsparcie finansowe na wskazany wcześniej ustalony indywidualnie z każdym klubem cel (np. oprawy meczowe, doposażenie drużyny czy remonty stadionów). Akcja trwa od 1 sierpnia do 31 października.
Jest to kolejna zintegrowana kampania dla marki Tyskie zrealizowana przez agencję Saatchi & Saatchi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem studio dźwiękowe ZTUDIO, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
(AMP, 21.08.2015)










