Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redd's zmienia smak i opakowanie

Kampania prezentuje nowe receptury piw Redds

Rozpoczęła się kampania promocyjna piwa Redd's (Kompania Piwowarska SA), w której prezentowane są produkty tej marki o nowych smakach.

Kampania informuje o zmianie receptur wszystkich napojów Redd's (Apple, Cranberry, Grapefruit & Pineapple i Raspberry): w 91 proc. składają się one z piwa, a 9 proc. stanowią dodatki smakowe. Zawartość alkoholu to nadal 4,5 proc. Producent zmienił też kształt butelek i etykiety (opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge).
Spot reklamowy najpierw pokazano na fan page marki Redd's. Kampania telewizyjna ruszy w największych kanałach 5 maja. Kampania obejmuje też materiały POS, akcje samplingowe i outdoor.
Spot reklamowy przygotowała agencja Grey Warszawa, postprodukcją zajęło się studio produkcyjne Orka. Działania digitalowe prowadzi agencja Lubię To, akcje kierowane do konsumentów realizuje IQ Marketing. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC.

(PR, MAL, 29.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.