Redd's zmienia smak i opakowanie
Kampania prezentuje nowe receptury piw Redds
Rozpoczęła się kampania promocyjna piwa Redd's (Kompania Piwowarska SA), w której prezentowane są produkty tej marki o nowych smakach.
Kampania informuje o zmianie receptur wszystkich napojów Redd's (Apple, Cranberry, Grapefruit & Pineapple i Raspberry): w 91 proc. składają się one z piwa, a 9 proc. stanowią dodatki smakowe. Zawartość alkoholu to nadal 4,5 proc. Producent zmienił też kształt butelek i etykiety (opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge).
Spot reklamowy najpierw pokazano na fan page marki Redd's. Kampania telewizyjna ruszy w największych kanałach 5 maja. Kampania obejmuje też materiały POS, akcje samplingowe i outdoor.
Spot reklamowy przygotowała agencja Grey Warszawa, postprodukcją zajęło się studio produkcyjne Orka. Działania digitalowe prowadzi agencja Lubię To, akcje kierowane do konsumentów realizuje IQ Marketing. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC.
(PR, MAL, 29.04.2014)










