Wydawanie "Wprost Light" zostanie zawieszone
30.10.2009, 10:34
AWR "Wprost" zawiesza wydawanie dwutygodnika "Wprost Light". Od 9 listopada br. część treści z "Wprost Light" zostanie przeniesiona na łamy "Wprost".
"Dane jakie otrzymujemy z rynku reklamowego nie pozwalają nam w tej chwili na kontynuowanie tego projektu. „Wprost Light” zostaje zawieszony, co oznacza, że przy korzystniejszych warunkach rynkowych nie wykluczamy relaunchu tytułu" – oświadcza w komunikacie Amadeusz Król, prezes AWR „Wprost”. Z dwutygodnika ”Wprost Light” do tygodnika ”Wprost” zostaną przeniesione sekcje: Rozmowa niepolityczna, Butik, Uroda, Policja Mody i Wprost na weekend. Zmianę wydawca zapowiedział na łamach bieżącego numeru ”Wprost Light”. ”Wprost” po dodaniu rubryk nieznacznie zwiększy objętość – o osiem stron, ale jego cena się nie zmieni (4,90 zł). Nie są przewidziane zmiany personalne. ”Wprost Light” zadebiutował 28 maja br. jako tygodnik ukazujący się w czwartki. Niespełna miesiąc później zmienił częstotliwość na dwutygodniową. Według założeń redakcji miał być lżejszą (rozrywkowo-poradniczo-informacyjną) wersją ”Wprost”. Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika ”Wprost” od stycznia do sierpnia br. wyniosło 103 658 egz. (dane ZKDP). ”Wprost Light” nie był monitorowany przez ZKDP. Wydawca nigdy nie ujawnił wielkości jego sprzedaży.(AW, 30.10.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










