Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

HILL & KNOWLTON

ZARZĄD HILL & KNOWLTON: Grzegorz Szczepański, CEO, Magdalena Banasik, Consumer Comms Practice director, head of Creative Services, Edyta Mańturzyk, CFO, Magdalena Załubska-Król, director, New Economy Practice, Zofia Smełka-Leszczyńska, chief creative strategist, Bartek Szymeczko, director, Content+Publishing, Jarosław Sutarzewicz, director, Public Affairs & Defense, Alicja Lewandowska- Wolińska, Client Service & Corporate Practice director

Prezes: Grzegorz Szczepański

Adres i kontakt:
plac Konesera 11
03-736 Warszawa

Press

Zakres usług:
• strategia korporacyjna i stakeholder engagement
• kreacja w rozwiązaniach PR
• strategie content+publishing
• advocacy & policy communications
• issue management i komunikacja kryzysowa, w tym zwalczanie dezinformacji w odniesieniu do firmy / marki lub sektora
• transaction communications
• international validation (skalowanie lokalnych biznesów na rynki międzynarodowe)

Nasi klienci w 2022 roku:
• Boeing
• Biedronka – Jeronimo Martins Polska
• Meta
• Pfizer
• Shell
• Westinghouse

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• Związek Firm Public Relations
• International Communications Consultancy Organisation

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 27 671
2021 r.: 19 078

Zysk netto w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 2 295
2021 r.: 845

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 14 219
2021 r.: 11 882

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 59
2021 r.: 56

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2022 roku:
• „Powrót z depresji” – rewolucyjny pod względem kreacji projekt w obszarze leczenia depresji lekoopornej, nagrodzony SABRE Award EMEA 2023 w kategorii Pharmaceutical: RX, a także trzema statuetkami w Konkursie Złote Spinacze, w tym Złotą w kat. Content Marketing.

Sukcesy firmy w 2022 roku:
• W 2022 roku do zespołu Hill & Knowlton dołączyła Magdalena Banasik, dwukrotna laureatka Cannes Lions i wcześniejsza head of creatives K2, żeby poprowadzić zespół Consumer Comms i wzmocnić kompetencje kreatywne agencji. Wraz z przyjściem Magdaleny zakończył się proces budowy Warsaw Innovation+Creative Hub, wewnętrznej struktury odpowiadającej za tworzenie strategii kreatywnych i realizację kampanii PR w wymiarze 360º dla klientów agencji w Polsce i regionie Europy. Zespołem, do którego prócz Magdaleny należą Bartek Szymeczko, head of Content, i Łukasz Malanowski, Head of studio, kieruje Zofia Smełka-Leszczyńska, chief creative strategist Hill & Knowlton. To obecnie najmocniejszy team kreatywny wśród polskich agencji PR. Próbą możliwości tego zespołu była kampania „Powrót z depresji”, nagrodzona w Polsce i w największym międzynarodowym konkursie branżowym SABRE Awards.
• We wrześniu 2022 roku powołaliśmy nowy dział: New Economy Practice. Łączy on kompetencje i doświadczenia dwóch funkcjonujących wcześniej w agencji zespołów: Technology i Financial Services. Pracami zespołu kieruje Magdalena Załubska-Król, wybitna specjalistka w dziedzinie technologii innowacji i strategii transakcyjnych. Zespół realizuje projekty komunikacyjne w obszarach technologii, finansów, fintech i cybersecurity, zarówno dla dojrzałych organizacji (w tym z podmiotów rynku kapitałowego), jak i dynamicznych scale-upów. Te ostatnie wspiera w szczególności w obszarze international validation, czyli w procesach wsparcia komunikacyjnego skalowania biznesów innowacyjnych na inne rynki europejskie. W 2022 roku z sukcesem wspierał np. wejście Mindgram na rynek hiszpański.
• W 2022 nasza agencja wspierała też dwa najważniejsze z punktu widzenia bezpieczeństwa energetycznego Polski projekty, czyli Baltic Pipe i dostawcę technologii dla pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.