Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

GARDEN OF WORDS

IWONA MICHALCZYK, CEO

Komunikacyjne kompetencje Garden of Words Group nieustannie się rozwijają. Pielęgnując nowe umiejętności, agencja sprawia, że owoce sukcesu zbierają nie tylko obsługiwane przez nią marki, lecz także ludzie korzystający z ich produktów. Potwierdzają to efektywnie zrealizowane i doceniane projekty oraz zauważalne akcje społeczne.  Fundamenty agencji wyrosły na znajomości klasycznego PR-u, którego paradygmat dziś już nie wystarcza. W ogrodzie kompetencji Grupy znajdują się również takie umiejętności jak PR korporacyjny, public affairs i obsługa kryzysowa. Ta ostatnia zasadza się nie tylko w tworzeniu manuali, prowadzeniu szkoleń czy obsłudze aktualnych sytuacji. GoW wie, jak zaszczepiać marce społeczną wrażliwość, świadomość i odpowiednie formy reakcji. To dziś najlepsze metody prowadzenia efektywnych działań. Silnie zakorzenioną kompetencją GoW jest także obsługa w zakresie employer brandingu. Z analitycznych umiejętności strategów agencji rodzą się precyzyjne wytyczne. W ten sposób, wszystkie pomysły zespołów projektowych i działu kreacji wyrastają z rzetelnych insightów, trafnych syntez, analiz trendów i konkurencji. 

KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA KLUCZEM DO SUKCESU

– Naszą strategią jest działanie w zakresie komunikacji zintegrowanej. W niej PR przenika się z marketingiem, tworząc w ten sposób wielowymiarowe i przede wszystkim skuteczne kampanie – mówi Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca GoW. – Istotnym czynnikiem jest też zwracający uwagę kontent. Nie tylko to, co mówimy, ale jak mówimy. Dlatego cały czas rozwijamy w naszych strukturach dział kreacji, który bazując na strategii, ubiera we właściwe słowa i obrazy wyróżniające marki idee. Łącząc zintegrowane podejście z kreatywnym działaniem, tworzymy spójną i zapadającą w pamięć komunikację, która przekłada się na sukces widoczny również w postaci twardych danych.

PR W NOWYM ZNACZENIU

– Przykładem na to, jak w czasach transformacji PR-u można wychodzić poza schematy i dzięki niestandardowemu podejściu osiągnąć sukces, jest nasza kampania dla BBC Earth, promująca program „Zjawiskowa Ziemia”. Zorganizowana multisensoryczna wystawa, podczas której można było z bliska poczuć siłę zjawisk przyrodniczych, w ciągu weekendu przyciągnęła aż 6 tys. gości, a o wydarzeniu informowały największe media – opowiada Żanetta Madaj, PR & reputation managment director. – Skuteczność tych działań pokazuje, że dzisiejsi odbiorcy potrzebują wrażeń i możliwości doświadczania, czytanie informacji na dany temat staje się niewystarczające.

Adres i kontakt:
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
tel. +48 799 010 745
[email protected]

Press

Zespół zarządzający:
• Iwona Michalczyk, CEO
• Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, członkini zarządu
• Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, członkini zarządu
• Szymon Świerczek, dyrektor finansowy

Zakres usług:
• Komunikacja zintegrowana
• Strategie komunikacji
• PR produktowy
• PR korporacyjny
• CSR/ESG
• Komunikacja kryzysowa
• Public affairs
• Employer branding
• Media relations
• Szkolenia medialne
• Strategie marek
• Platformy komunikacyjne
• Kreacja
• Digital i social media
• Influence marketing
• Eventy on-/off-line
• Trade marketing

Nasi klienci w 2022 roku:
• Mars Polska
• Biedronka
• IKEA
• Allegro
• MediaMarkt
• Honda
• Grohe
• BNP Paribas
• Avon
• Half Price
• Fundacja Biedronki
• Fundacja Orange
• BBC

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 14 356
2021 r.: 13 393

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 7 678
2021 r.: 7 509

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 47; 2021 r.: 46

NAGRODY

Za działalność Agencja otrzymała w sumie 44 nagrody, z czego 5 w samym 2022 roku:

Złote Spinacze:
• Kategoria: Kampanie społeczne (Srebro)/Klient: Avon „Rachunek przemocy”
• Kategoria: Finanse (Srebro)/Klient: Bank BNP Paribas/Projekt: Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe”
• Kategoria: Uroda, higiena, wellness (Złoto)/ Klient: Avon „Rachunek przemocy”

PR Wings:
• Kategoria: Nagroda specjalna SAPR / Klient: Avon „Rachunek przemocy”

Golden Arrow:
• Kategoria: CSR - Działania CSR firm i marek / Klient: Avon „Rachunek przemocy”

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.