Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 12/2013

Gra w markę

Smartfony i tablety służą rozrywce, a to dobre otoczenie dla reklamy

Do dziś pamiętam, jak w wyścigach „Burnout Revenge” na Xboksa mijałem billboardy z reklamami dezodorantów Axe, a w grze „Rainbow Six: Vegas” z przystanków autobusowych krzyczały do mnie reklamy filmu „300”, zachęcając do wizyty w kinie – w języku polskim! Byłem zachwycony – mówi o reklamach w grach Grzegorz Drabik, redaktor naczelny magazynu „PSX Extreme”.

Na taki właśnie efekt – nie tylko dostrzeżenia, ale i pozytywnego odbioru reklam – liczą marketerzy korzystający z gier jako platformy dotarcia do potencjalnego klienta. Wiedzą, że to wyjątkowy nośnik: – To, że z przekazem reklamowym docieramy do odbiorcy wówczas, kiedy jest on zrelaksowany, odprężony i spędza czas na zabawie, sprawia, że później cieplej wspomina markę, z którą zetknął się podczas gry – mówi Radosław Szczęsny, brand manager AdAction.

Analitycy firmy PwC szacują, że wartość światowego rynku gier, wynosząca w 2011 roku 59,3 mld dol., w 2015 roku sięgnie 82,4 mld dol. Przedstawiciele firm zajmujących się m.in. marketingowym wykorzystaniem gier przewidują, że za tym wzrostem pójdzie też zwiększenie zainteresowania reklamodawców grami jako kanałem dotarcia z marketingowym przekazem.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.