Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

05/2009

Press

Spis treści:

Niech kąsają

- Rozmowa z Małgorzatą Kosik, prowadzącą program „Happy Hour” w TV 4

Na ucho

- W programach na żywo niezbędny jest ktoś, kto spoza planu wspiera prowadzących

WWW jak CV

- Brytyjscy dziennikarze promują się w Internecie

W krótkich słowach

- Mikroblogi: niedoceniane czy przeceniane źródło informacji?

Gościnnie

- Tomasz Ramza: Polska ostatnia w cyfryzacji

Off the record

- Newsy z prasy, radia i telewizji

W stronę eldorado?

- Kupno PW Rzeczpospolita to ryzykowny, choć prestiżowy interes

Biało-Czarny

- Sylwetka Piotra Niemczyckiego, prezesa Agory SA

Moc jest z nimi

- Wyłączając nadajniki, Polskie Radio nieodwracalnie traci słuchaczy

Press Akademia

- FAQ: kiedy inicjał, kiedy nazwisko oskarżonego

Gry salonowe

- Spór Ruchu z Bauerem o marże jest istotny dla całego rynku prasowego

Sojusze z konieczności

- Konkurencyjne media w Hiszpanii współpracują, by oprzeć się kryzysowi

Lęk przed sitkiem

- Niemieccy radiowcy uczą się walczyć z atakami paniki

Bonus biznesowy

- Czytelnik mediów gospodarczych oczekuje informacji spersonalizowanej

Sprawdzaj sieć

- Głupoty z Internetu trafiają do druku

Po pierwsze, obraz

- Warsztat grafika telewizyjnego prezentuje Rafał Warchoł z TVN-u

Gościnnie

- Piotr Wawrzeński: czy zdążymy z cyfryzacją

Fotografia na sprzedaż

- Wydawcy coraz chętniej korzystają z usług agencji fotograficznych i banków zdjęć

Off the record

- Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Case study

- Oceniamy kampanię witamin Plusssz Up

Media z twarzą

- Wizerunek marki medialnej: jakość i promocja

Media Trendy 2009

- W czym tkwi siła nagrodzonych kampanii

Poradnik antylojalnościowy

- Wytykamy błędy programów lojalnościowych

Korpoautoryzacja

- PR-owcy wyręczają dziennikarzy i szkodzą swoim prezesom

Multum kłopotów

- Agencja Multi Communications traci ludzi

Badania

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.