08/2006

Press

Spis treści:

Media w lipcu

Więcej tlenu

- zamknięcie „Ozonu” dowodem na trudny rynek tygodników opinii

Piotruś Pan

- Kuba Wojewódzki mówi o sobie: dziennikarz, choć jest rasowym showmanem

Ranking

Krzysztofa Burnetki

Grzech zaniechania

popełniają media ogólnopolskie wobec lokalnych

Kodeks złych praktyk

- zaczynają wchodzić w życie regulacje Kodeksu dobrych praktyk wydawców prasy

Diabeł nosi imię Anna

Wintour i jest nuklearnym szefem amerykańskiego „Vogue”

Polskie pióra

piszą w Irlandii w gazetach dla Polaków

Kierunek gmina

- dzienniki regionalne w obronie przed ogólnokrajowymi wchodzą na rynki sublokalne

Związki ponadlokalne

- wydawcy tygodników lokalnych współdziałają

Prawda o Weritas

– wyniki naszego śledztwa w sprawie autora satyry politycznej RMF FM

Złapać wirusa

- niedoceniany marketing wirusowy

Cena cennika

- kupowanie czasu telewizyjnego w punktach GRP traci na popularności

Bloger wyjęty spod prawa

- dziennikarz bloger w Internecie ma większy zakres wolności słowa niż w tradycyjnych mediach

Marketing w ławce

- słuchacze studiów podyplomowych PR, marketingu i promocji chcą zdobywać praktyczne umiejętności

Rekiny boją się płotek

- małe agencje PR nie oddają pola dużym

Press

Weź mnie rozbaw

- rozmowa z Wojciechem Mannem

Press

Interranking

Grzegorza Mogilewskiego

Press

Telewizja na zakręcie

- w USA Digital Video Recorder usuwa reklamy z telewizji. Jak zareagują stacje i reklamodawcy?

Po strachu

– książka Jana T. Grossa pokazuje, że Polsce potrzeba profesjonalnego PR za granicą

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.