11/2004

Press

Spis treści:

Media w październiku

Jezuita

– sylwetka Piotra Gawła, rozdającego karty w TVP

To była reklama

– amerykańska kampania prezydencka w mediach

News na drucie

- jak pracuje się w warszawskim oddziale Agencji Reutera

Hobby: wydawca

– sylwetka Marka Profusa

Plus na laurach

– media plannerzy zaczynają mówić o stagnacji sieci Radia Plus

Kuszenie menedżera

– nowy magazyn gospodarczy „Manager Magazin Edycja Polska” szansą na poszerzenie rynku wydawniczego

Mission impossible

polskich dziennikarzy w irackiej bazie Babilon

Press

Praca, którą lubię

– rozmowa z Dorotą Gawryluk, dziennikarką TVP 1

Kelnerzy muzyki

– czy wrócą w radiu czasy dziennikarzy muzycznych?

Lider sekowany

– po radykalnych zmianach „Tina” sprzedaje się lepiej, ale konkurenci próbują wykluczyć ją ze swego grona

Era spinaczy

– stanowiska dyrektorów marketingu w wydawnictwach odeszły w przeszłość

Filmowcy z przetargu

– domy produkcyjne szukają zleceń bezpośrednio od klientów zamawiających reklamy

Czytelna witryna

podstawą dobrego konfigurowania strony głównej w sieci

Cenniki ogłoszeń o pracy

Press

Jak napisać brief

, żeby agencja PR mogła utrafić w potrzeby klienta

Press

Przepisać się nie da

- o sztuce reportażu radiowego pisze Anna Dudzińska z Radia Katowice

Press

Interranking

Aleksa Uchańskiego

Wolni strzelcy

– fotoreporterzy tracą etaty

Press

Ranking

Tadeusza Sołtysa

Doświadczonego przyjmą

– agencje reklamowe szukają specjalistów z dorobkiem

Effektywni

– domy mediowe po raz pierwszy dostają Effie i powoli przejmują rolę agencji

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.