10/2004

Press

Spis treści:

Media we wrześniu

Pieśń księgowych

– polskie radia nie grają polskich utworów, żeby zaoszczędzić

Quo vadis, Agoro?

– w poszukiwaniu strategii

Portoroż 2004

Leśne ludki

– zmora warszawskich konferencji prasowych

Poważny i wygodny

tabloid robi karierę szybciej w Europie niż na świecie

Z własnej woli

– wolontariat w niemieckich redakcjach drogą do dziennikarstwa

Tajna misja

rozmowa z Michaelem Bergmeijerem i Gabriellą Stern z agencji Dow Jones Newswires

Piszę, więc nie gram

– o warsztacie dziennikarza finansowego pisze Tomasz Prusek z „Gazety Wyborczej”

Zło tkwi w Moskwie

– rozmowa z Pawłem Gutiontowem, sekretarzem Związku Dziennikarzy Rosji

Czego nie wie media planner

– badamy wiedzę specjalistów od prasy, radia, telewizji i outdooru

Płać za projekt

agencji reklamowej

Tasowanie asów

na rynku tygodników opinii

Na papugę

– kolporterzy szukają sposobów przyciągnięcia klientów do punktów sprzedaży

Press

Na cudze konto

pracują researcherzy programów publicystycznych i programów talk-shows

Eksperyment na ekranie

– w poszukiwaniu nowych form zaistnienia z reklamą na antenie

Portal lub czasopismo

– jak zarejestrować redakcję internetową

Zachęcić media

do pisania i mówienia o produkcie lub usłudze

Press

Interranking

Krzysztofa Panka

Press

Ranking

Roberta Mazurka i Igora Zalewskiego

Press

Łowcy prezenterów

– Viva i MTV

Teleproblem

- wydawcy wierzą w ich potencjał, lecz sprzedaż tygodników telewizyjnych spada

Press

Po kaszubsku

– jak zorganizować skuteczną akcję obywatelską, radzi Maciej Siembieda z „Dziennika Bałtyckiego”

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.