Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 7-8/2025

Jestem z innego świata

Zacznijmy od końca – czyli od tytułu AdWoman 2024. Byłaś zaskoczona?

Nie spodziewałam się tej nagrody. Ani nawet nominacji. Tym bardziej że w tym roku nominowane były naprawdę znaczące nazwiska w branży. Czuję się nadal outsiderką, wielu osób wciąż nie poznałam osobiście. Weszłam do świata reklamy niedawno, trochę z boku. Może właśnie dlatego?

Dlatego?

Może to paradoksalnie mi pomogło – jestem osobą z innego świata. Wnoszę inne spojrzenie, nowy sposób pracy. Mam doświadczenie w prowadzeniu zespołów, transformacjach organizacyjnych i budowaniu nowej kultury organizacji. W Papaya Films to się przydało. Wchodząc tu, miałam też pełne zaufanie od właściciela – Kacpra Sawickiego. Wiedział, że potrzebna jest zmiana, i dał mi zielone światło, żeby ją wprowadzić.

Skąd w ogóle pomysł, żeby przejść do Papaya Films? Wcześniej byłaś w globalnych strukturach koncernów Disney i Fox.

To był pomysł ludzi z Papaya Films. W pewnym momencie firma była już na takim etapie rozwoju, że potrzebowała kogoś, kto „zajmie się ludźmi”. Kogoś, kto pomoże uporządkować komunikację, procesy, wartości. Kacper zrobił w firmie badanie, z którego jasno wynikało, że przydałby się taki człowiek. I rozpoczął rekrutację. Na początku odmówiłam. Pracowałam jeszcze przy integracji Disney–Fox, nie chciałam tego zostawiać w połowie. Mam taką cechę, że kończę rzeczy. Nie rzucam pracy, dopóki nie domknę procesu. To poczucie odpowiedzialności jest zresztą cechą wielu z nas, kobiet.

Magdalena Soroczyńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.