Wydanie: PRESS 12/2016

Outdoor z sercem

Firmy reklamy zewnętrznej angażują się w działania CSR, korzystając w pełni ze swojego potencjału reklamowego.

Lekcje integracji, promocja talentów czy edukacja młodych żeglarzy to tylko przykłady działań, w które angażują się największe firmy reklamy zewnętrznej w Polsce. Agencje z branży out-of-home (OOH) wspierają kampanie prozdrowotne, projekty charytatywne czy edukację młodych. Do takich społecznych inicjatyw często wykorzystują własne nośniki, które na co dzień wynajmują w celach komercyjnych.

– I nikogo to nie powinno dziwić, bo firmy reklamy zewnętrznej działają jak wszystkie inne przedsiębiorstwa: też zależy im na budowie pozytywnego wizerunku, dlatego angażują się w działania prospołeczne. Niektóre, jak AMS, mają w tym już spore doświadczenie – mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Agnieszka Roszek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.