Wydanie: PRESS 12/2016

Pr-owa wydmuszka

Legia Warszawa, nawet gdy „zwycięsko remisuje” z Realem Madryt, przegrywa wizerunkowo.

„To był mecz dnia” – tak spotkanie Legia Warszawa – Real Madryt, które zakończyło się wynikiem 3:3, podsumowała na swoim Twitterze UEFA. A do tego załączyła zdjęcia... pustych trybun. W przypadku tego warszawskiego klubu nawet po tak zajadłej grze głośniej było o pustych trybunach na Łazienkowskiej niż o postawie stołecznych piłkarzy.

Polacy nie mogli 2 listopada br. oglądać na stadionie gry takich gwiazd jak Cristiano Ronaldo, Toni Kross czy Gareth Bale, ponieważ wcześniej UEFA ukarała Legię Warszawa zamknięciem stadionu za rasistowskie i chuligańskie zachowania jej kibiców podczas meczu fazy grupowej Ligi Mistrzów z Borussią Dortmund, przegranym 0:6.

Legia to najbardziej rozpoznawalna marka piłkarska w Polsce. W raporcie „Ekstraklasa piłkarskiego biznesu 2016” przygotowanym przez firmę doradczą EY i spółkę Ekstraklasa SA klub zwyciężył w klasyfikacji finansowej i marketingowo-medialnej rankingu. Specjaliści od marketingu sportowego i PR liczą więc, że siła marki i tradycja wyciągną ją z wizerunkowych tarapatów.

Piotr Zieliński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.