Wydanie: PRESS 12/2016

Poważni w internecie

Holenderskiemu portalowi zazdroszczą dziennikarze w całej Europie. Szefowie De Correspondent dobrze płacą, nie poganiają do pisania, mają wciąż nowe pomysły.

Tylko online, bez reklam i pogłębione dziennikarstwo zamiast aktualności. Kiedy trzy lata temu w Holandii wystartował portal Decorrespondent.nl, wielu uważało ten dziennikarski start-up za idealistyczny i ambitny, ale z ograniczonymi szansami na sukces. Dziś De Correspondent ma ponad 47 tys. płacących członków, ugruntowaną pozycję na niderlandzkim rynku medialnym, trzy razy liczniejszą redakcję i eksperymentuje z nowatorskimi formami dziennikarstwa.

Łukasz Koterba

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.