Wydanie: PRESS 11/2013

Reklama natywna, czyli zasady obowiązują

Pojęcie „reklama natywna” stało się ostatnio hasłem wytrychem, w którym twórcy kampanii promocyjnych mieszczą to, co im akurat pasuje. Tymczasem reklama natywna ma swoje ramy i zasady. Ravid Kuperberg, partner w izraelskiej agencji Mindscapes, jest specjalistą w tym rodzaju promocji. Poniżej tłumaczy, co jest podstawą prawdziwej reklamy natywnej. Dziesięć zasad dotyczących reklamy natywnej stworzyliśmy po konsultacjach z polskimi specjalistami

Opracowały: Dorota Olczyk, Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.