Wydanie: PRESS 11/2013

Męska mutacja

Kobiety, sport i samochody już nie wystarczają. Współczesny mężczyzna staje się wymagający, co jest sporym wyzwaniem dla wydawców i nadawców

Klasyczny profil odbiorcy mediów dla płci męskiej przez lata był właściwie nieskomplikowany. Wiadomo było, że mężczyzna lubi kobiety, sport, samochody – i jeśli chce się do niego kierować przekaz, trzeba to uwzględniać. Lecz ostatnio okazuje się, że takie myślenie o panach jest passé. Robione na potrzeby mediów badania odkrywają nowy wizerunek polskiego mężczyzny – już nie tak łatwo daje się on zdefiniować. Stąd wiele zmian obserwujemy ostatnio zarówno w magazynach dla panów, jak i kanałach tematycznych, w których dominuje widownia męska.

Magdalena Rydzik

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.