Wydanie: PRESS 11/2013

Moda na blogera

Tak jak dziennikarze chętnie krytykują blogerów modowych, tak producenci chętnie wykorzystują ich marketingowy potencjał

Na pokazie kolekcji La Mania, który 10 września br. odbył się w Teatrze Wielkim w Warszawie, liczba gości była ograniczona. Rozesłano 1 tys. zaproszeń, miejsc siedzących było 250. Większość gości pojawiła się godzinę przed rozpoczęciem imprezy – niektórzy zdjęli kartki z nazwiskami z krzeseł w pierwszych rzędach i spokojnie na nich zasiedli. Na uwagę ze strony obsługi, że miejsca te są zarezerwowane dla mediów i gwiazd, jedna z pań tonem nieznoszącym sprzeciwu odpowiedziała: „Proszę pana, kto pierwszy, ten lepszy!”.

Gdy pokaz się zaczął, Monika Olejnik stała, Joanna Horodyńska w pięknej sukience siedziała na schodach. Zabrakło miejsc siedzących dla redaktor naczelnej „Harper’s Bazaar” Joanny Góry i redaktora naczelnego „Twojego Stylu” Jacka Szmidta.
W pierwszych rzędach siedziały za to blogerki modowe.
– Nie na tym polega pozycja w branży, że ktoś dorwie się do pierwszego rzędu – stwierdza Jacek Szmidt, redaktor naczelny „Twojego Stylu”.

Beata Goczał

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.