Wydanie: PRESS 06/2010

Wygrywa Internet

Umiejętne łączenie reklamy w tradycyjnych mediach z tą online to obecnie największe wyzwanie dla twórców kampanii

Gdyby próbować odtworzyć podział rynku mediów tylko na podstawie zgłoszeń do konkursu Media Trendy 2010, to wyglądałby on następująco: portale społecznościowe: 70 procent rynku, reszta Internetu 20 procent, pozostałe media 10 procent – zwrócił uwagę w swoim przemówieniu podczas gali tegorocznej, 10. edycji konkursu Media Trendy, Maciej Szczechura, wiceprezes Eurobanku i przewodniczący jury w części Innowacje w Planowaniu Mediów.

Do zorganizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkursu, podzielonego na część Innowacje w Planowaniu Mediów i część Innowacje w Mediach zgłoszono w sumie 131 prac. Szczechura i wielu innych jurorów w kuluarowych rozmowach zwracało uwagę na to, że w zgłoszeniach przeważały projekty internetowe. Nawet w przypadku kampanii w tradycyjnych mediach odbiorców przekierowywano do Internetu. – Powodzenie kampanii reklamowych zależy od umiejętności łączenia działań w tradycyjnych mediach, w prasie lub radiu ze światem online i, jak widać, wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. To najważniejsze wyzwanie na dziś – uważa Szczechura. Oprócz innowacyjności to był także klucz do wyboru nagrodzonych case’ów. Po konsultacjach z jurorami zaprezentujemy dwa.

Magdalena Łukasiuk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.