Wydanie: PRESS 01/2003

Szlifierka

Plany Agory wobec pism przejętych od Prószyńskiego zmobilizowały innych wydawców pism wnętrzarskich i budowlanych do wprowadzenia zmian.

Słuchając o planach Agory, można umrzeć ze strachu albo nie zwracać uwagi i robić swoje - mówi Maja Kramer, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator. Ma na myśli plany Agory SA wobec "Czterech Kątów" i "Ładnego Domu" - pism przejętych w lutym zeszłego roku od wydawnictwa Prószyński i S-ka. Aldona Rochman, redaktor naczelna "Mojego Mieszkania" (G+J Polska), podkreśla, że największą siłą "Czterech Kątów" i "Ładnego Domu" są teraz możliwości autopromocyjne Agory.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.