Wydanie: PRESS 05/2012

Sport dźwignią handlu

Z powodu zbliżających się Euro 2012 i igrzysk olimpijskich zapanował szał na reklamowanie się w kontekście sportu

Podczas Euro 2012 nie będzie można używać nazwy PGE Arena Gdańsk, mimo że Polska Grupa Energetyczna PGE jest sponsorem tytularnym tego stadionu. W dodatku to na nim odbył się generalny sprawdzian przed Euro 2012: 6 września ub.r. zmierzyły się reprezentacje Polski i Niemiec. – Test wypadł doskonale. Pełne trybuny, wspaniała atmosfera, trudno sobie wyobrazić, by tak dobrze przyjęta przez kibiców nazwa z logo naszej firmy opuściła ich serca – mówi Dorota Idzi, zastępca dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej PGE. Jej firma nie ma umowy z UEFA, nie jest oficjalnym sponsorem, więc logo musi zniknąć.

Tomasz Wiaderek, JF, NSM

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.