Wydanie: PRESS 11-12/2023

Sekcja specjalna: Top Marka

Zrealizowane po raz 16. badanie objęło materiały opublikowane w prasie i internecie, w tym w mediach społecznościowych, między 1 czerwca 2022 a 31 lipca 2023 roku. Analizie poddano 46,6 mln wzmianek: ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych i 28,3 mln postów, które pojawiły się na ogólnie dostępnych profilach na Facebooku, X (dawniej Twitter), Instagramie i YouTube. To mniej, niż przed rokiem (ok. 70 mln przeanalizowanych materiałów), na co wpłynęło z jednej strony zamknięcie ponad 30 tytułów prasowych, z drugiej - polityka platform społecznościowych zamykających dostęp do danych dla podmiotów zewnętrznych.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.