Wydanie: PRESS 05-06/2017

Na drugim planie

Bohaterowie blogosfery poczuli na plecach oddech nowego pokolenia: w sieci nastał czas wideo. – Jeśli nie pójdziemy w tę stronę, wkrótce będziemy jak radio – mówią blogerzy

„Fenomen” – pisała o nim „Polityka”. „Król blogerów” – wtórował „Newsweek Polska”. Kominek, czyli Tomasz Tomczyk – co z kolei podkreślał Onet.pl – jako jeden z pierwszych w Polsce przyznał, że z prowadzenia bloga można wyżyć. A ściślej: że on może wyżyć. Jego dochody związane wyłącznie z tą aktywnością portal w 2013 roku ostrożnie szacował na „co najmniej 100 tysięcy złotych rocznie”.

A przecież Kominek reklamował jeszcze piwo Żubr, Burger Kinga, Peugeota, Orange. Przy okazji kolejnych kampanii podróżował po Europie i USA. „Zwiedziłem pół świata, spełniając swoje wielkie marzenia” – pisał w swojej książce „Bloger”.

Teraz – już w nowym wcieleniu, jako Jason Hunt – przekonuje, że blogosfera będzie traciła na znaczeniu. „Przygotowując ranking najbardziej wpływowych blogerów, rozmawiałem z kilkudziesięcioma twórcami i dało się wyczuć, że dotarli do ściany” – napisał w swoim blogu.

Łukasz Zalesiński

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo