Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Gremi Media SA

Sylwia Ziemacka, Joanna Żero, Jarosław Machocki, Justyna Piechocka, Agnieszka Małek

Piotr Łysek - wiceprezes zarządu ds. komercyjnych - opowiada o biurze reklamy Gremi Media SA

Według danych Kantar Media spółka Gremi Media SA jako jeden z niewielu podmiotów na rynku wykazała w ub.r. wzrost w obszarze przychodów reklamowych rok do roku.

Osiągnęliśmy to w głównej mierze dzięki połączeniu silnych brandów („Parkiet”, „Rzeczpospolita”, „Bloomberg Businessweek Polska”, „Uważam Rze Historia”, „Time for Polska”), rozwojowi serwisów WWW oraz telewizji internetowej. Nasze media zapewniają precyzyjne dotarcie do najbardziej atrakcyjnej biznesowo grupy docelowej. Wpływ na wzrost przychodów reklamowych miały także różnorodność formatów reklamowych (prasa, online, mobile, wideo, telewizja internetowa) i innowacyjność specjalnych projektów eventowo-wydawniczych, odzwierciedlona w ofertach i projektach crossmediowych.

W tym roku skupimy się przede wszystkim na rozwoju oferty z obszarów digital i content marketingu oraz projektów eventowo-wydawniczych z wykorzystaniem pogłębionych danych o preferencjach klientów.

Stawiamy na wzmocnienie flagowych serwisów cyfrowych i aplikacji. W 2017 roku zaprezentujemy nową odsłonę serwisów Rp.pl i Parkiet.com, które zapewnią naszym partnerom szerokie spektrum możliwości dotarcia z innowacyjnymi formami reklamy natywnej.

Zwiększonym zasięgom będzie towarzyszyć nowatorski program wykorzystania danych i wiedzy o użytkownikach zarówno online, jak i offline. Dodatkowo Grupa w dalszym ciągu będzie rozwijała swoje produkty wideo, poszerzając ofertę o całodobowy kanał telewizji cyfrowej Parkiet TV, a zasięgi – o wybrane sieci kablowe. Grupa planuje również rozbudować portfolio serwisów tematycznych oraz wzmocnić ofertę wspierającą e-commerce.

Na ten rok zapewniamy kontynuację skutecznej polityki handlowej, czyli: dbałość o wysoką jakość produktu, szerokie portfolio niestandardowych projektów, innowacyjne rozwiązania w obszarze digital oraz doradztwo strategiczne w celu zaspokojenia komunikacyjnych potrzeb klienta.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Gremi Media SA

Prasa: „Dziennik Rzeczpospolita”, średnia sprzedaż: 52 095 egz., weekendowe wydanie „Rzeczpospolitej Plus Minus” – średnia sprzedaż: 55 826 egz., „Gazeta Giełdy Parkiet” – średnia sprzedaż: 4 362 egz. (XII 2016, ZKDP), miesięcznik „Uważam Rze Historia”, magazyn „Time for Polska”

Internet: Rp.pl – 2 564 681 użytkowników miesięcznie, Parkiet.com 125 027 użytkowników (XI 2016, Gemius/PBI), Sukcesmagazyn.pl, Bloombergbusinessweek.pl, Uwazamrze.pl, Historia.uwazamrze.pl, Tv.rp.pl, Zyciewarszawy.pl, Turystyka.rp.pl, Rpkom.pl, Mojaemerytura.rp.pl, Kancelarie.rp.pl, Nieruchomosci.rp.pl, Zycieregionow.pl, Kariera.pl, E-kiosk.pl, Egazety.pl, Nexto.pl, Compress.pl, Rzeczpospolita TV, Parkiet TV

Struktura biura reklamy Gremi Media SA

Marcin Kowalczyk - dyrektor generalny ds. komercyjnych, tel. 22 463 03 70, 695 980 307, marcin.kowalczyk@rp.pl

Biuro reklamy i ogłoszeń – reklama prasowa, ogłoszenia, komunikaty, reklama online, projekty wydawnicze, partnerstwo debat redakcyjnych i akcji specjalnych; biurem kieruje Jarosław Machocki, dyrektor ds. komercyjnych, tel. 22 46 30 187, 604 236 059, jaroslaw.machocki@rp.pl.

Dział konferencji i projektów specjalnych – organizacja i sprzedaż konferencji, gal, projektów eventowo-wydawniczych, własnych i tworzonych na zlecenie partnerów; działem kieruje dyr. Joanna Żero, tel. 22 463 01 47, joanna.zero@rzeczpospolita.pl.

Biuro sprzedaży produktów online – reklama online, akcje i sekcje specjalne w serwisach Gremi Media, Rzeczpospolita TV, e-commerce, projekty specjalne digital, bazy danych; biurem kieruje dyr. Marcin Kowalczyk, tel. 22 463 04 61, 695 980 307, marcin.kowalczyk@rzeczpospolita.pl.

Dział szkoleń – szkolenia, treningi i warsztaty z kluczowych obszarów: marketing, PR, IT, HR, prawo, zarząd i inne, działem kieruje dyr. Justyna Piechocka, tel. 22 46 30 188, 508 868 682, justyna.piechocka@rp.pl.

Biuro Życie Regionów – sprzedaż regionalna – reklama prasowa i online Rzeczpospolita Życie Regionów, sponsoring i partnerstwo regionalnych wydarzeń specjalnych, debat redakcyjnych, akcji specjalnych; biurem kieruje Hanna Wawrowska, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju regionów, autorka projektu „Rzeczpospolita Życie Regionów”, tel. 601 436 122, h.wawrowska@rzeczpospolita.pl.

Biuro sprzedaży projektu „Rzeczpospolita Nieruchomości”  – reklamy, projekty specjalne, sekcje specjalne w dodatkach „Nieruchomości” „Rzeczpospolitej” (poniedziałek, piątek), komercyjne patronaty, obsługa medialna imprez branżowych, wydanie dodatków branżowych na wydarzenia, współpraca przy wydarzeniach branżowych w kraju i za granicą; biurem kieruje dyr. Agnieszka Małek, tel. 792 904 888, agnieszka.malek@rzeczpospolita.pl.

Hit 2016 biura reklamy Gremi Media SA

Serwis Rp.pl stał się największą prasową witryną w kategorii Biznes, Finanse, Prawo w Megapanelu PBI/Gemius, a Rzeczpospolita TV jako pierwsza wystartowała z ramówką programów telewizyjnych nadawanych na żywo i stałą emisją programu linearnego 24 godziny na dobę.

Piotr Łysek - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo