Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Bauer Media Polska

Izabela Sarnecka - dyrektor biura reklamy

Izabela Sarnecka opowiada o pracy biura reklamy Bauer Media Polska

W 2017 roku zamierzamy kontynuować działania na rzecz zmiany postrzegania reklamy magazynowej z czysto wizerunkowej w stronę efektywnej, zasięgowej kampanii.

Naszym niewątpliwym atutem są zasoby, które pozwalają dotrzeć z komunikacją do ponad 9 mln kobiet w Polsce. Umożliwia to skuteczne konkurowanie z innymi mediami, w tym z telewizją, i pozwala zwiększyć udział prasy magazynowej w torcie reklamowym. To oraz realizowana konsekwentnie w ub.r. strategia ofertowania wizerunkowo-zasięgowego sprawiło, że osiągnęliśmy w ub.r. stabilne przychody – klienci doceniają wysokie dotarcie do grup celowych i osiągany zwrot z inwestycji. Na uwagę zasługują także klienci bezpośredni, np. z branży farmaceutycznej, których obsługujemy coraz więcej.

W naszym portfolio znajduje się osiem z 10 najchętniej kupowanych magazynów w Polsce. Wśród nich są: niekwestionowany lider prasy luksusowej w Polsce – „Twój Styl”, a także najchętniej kupowane miesięczniki w Polsce – „Świat Kobiety” oraz „Kobieta i Życie”. Oprócz wysokich parametrów sprzedażowych i czytelniczych charakteryzuje je bardzo atrakcyjny kontent.

Aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i zapewnić im usługi na najwyższym poziomie, w br. powołujemy dział Solutions. W praktyce oznacza to rozbudowanie działu oferty specjalnej o kreatywną komórkę, która – niczym wewnętrzna agencja reklamowa – będzie zajmowała się komunikacją wielokanałową 360° z wykorzystaniem magazynów. Rozbudowujemy ofertę o content marketing, wsparcie blogerów i influencerów, warsztaty i konferencje, testowanie produktów, badania efektywności kampanii i wiele innych dopasowanych do potrzeb reklamodawców modułów. Zasada, która nam przyświeca, to „the sky is the limit”.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Bauer Media Polska

Prasa:
„Tele Tydzień” – sprzedaż: 758 tys. egz.,
„Życie na Gorąco” – sprzedaż: 536 tys. egz.,
„Kobieta i Życie” – sprzedaż: 331 tys. egz.,
„Tele Świat” – sprzedaż: 325 tys. egz.,
„Twoje Imperium” – sprzedaż: 317 tys. egz.,
„To & Owo” – sprzedaż: 315 tys. egz.,
„Świat Kobiety” – sprzedaż: 288 tys. egz.,
„Chwila dla Ciebie” – sprzedaż: 270 tys. egz.,
„Rewia” – sprzedaż: 229 tys. egz.,
„Twój Styl” – sprzedaż: 202 tys. egz.
(wszystkie dane: średnia za XI.2015–X.2016, ZKDP) i inne tytuły o łącznym zasięgu 9 mln kobiet (dane za I-XII.2016 dla 41 tytułów, PBC)

Internet:
Durszlak.pl – 2 308 846 użytkowników w miesiącu
(XI. 2016, Megapanel PBI/Gemius)

Struktura biura reklamy Bauer Media Polska

Dyrektor biura reklamy: Izabela Sarnecka

Dział oferty specjalnej – ofertowanie wizerunkowo-zasięgowe – optymalizacja kampanii w zakresie doboru tytułów z portfolio wydawnictwa dla maksymalizacji dotarcia w grupie celowej; komórka Solutions – od strategii do efektu (oferty wykraczające poza standardową reklamę prasową); projekty z udziałem blogerów: Klub Blogera i Durszlak.pl; działem kieruje Izabela Sarnecka, izabela.sarnecka@bauer.pl.

Segment pism luksusowych – reklama w magazynach: „Grazia”, „Pani”, „Show”, „Twój Styl”; segmentem kieruje Marta Gądek, tel. 692 414 220, marta.gadek@bauer.pl.

Segment pism poradnikowych – reklama w magazynach: „Olivia”, „Naj”, „Tina”, „Świat Kobiety”, „100 rad”, „Kobieta i Życie” oraz poradniczo-rozrywkowych; segmentem kieruje Agnieszka Gronowska, tel. 606 293 206, Agnieszka.Gronowska@bauer.pl.

Segment pism hobbystycznych, poradniczych, story – reklama w magazynach: „Mam Ogród”, „Gotuj Krok po Kroku”, „Przepisy Czytelników”, „Przepis na Zdrowie”, „Cała Ty”, „Sukcesy i Porażki”, „Z Życia Wzięte”, krzyżówkach i innych; działem kieruje Monika Olczak, tel. 664 453 284, Monika.Olczak@bauer.pl.

Segment pism telewizyjnych – reklama w magazynach: „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Tele Świat”, „Świat Seriali”, „Kurier TV”, „Super TV”, „Telemax”, „TV14”; segmentem kieruje Aneta Rym-Gałka, tel. 692 402 872, Aneta.Rym@bauer.pl.

Segment pism motoryzacyjnych – reklama w magazynach: „Motor”, „Auto Moto”; segmentem kieruje Marcin Warych, tel. 608 512 170, Marcin.Warych@bauer.pl.

Segment pism komputerowych i popularnonaukowych – reklama w magazynach: „CD Action”, „PC Format”, „Świat Wiedzy”, „Świat Wiedzy Historia”, „Świat Tajemnic” i innych; segmentem kieruje Lidia Ukleja, tel. 604 297 040. Lidia.Ukleja@bauer.pl.

Kontakt do biura reklamy Bauer Media Polska

Telefon: 22 516 35 00

dorota.witan@bauer.pl, joanna.zolyniak@bauer.pl
www.reklama.bauer.pl

Hit 2016 biura reklamy Bauer Media Polska

Naszym osiągnięciem w 2016 roku było poszerzenie portfolio o tytuły należącej do Wydawnictwa Bauer oficyny Phoenix Press: poradniczo-rozrywkowe, które dopełniły dotychczasową ofertę, oraz pisma z nowych dla Bauera segmentów: kulinarnego, ogrodniczego i zdrowotnego. Nasze wydawnictwo dysponuje dziś także wysokozasięgowym pakietem krzyżówek. Biuro zaczęło też obsługiwać Durszlak.pl – agregator blogów kulinarnych, a realizowane na nim zindywidualizowane akcje specjalne doskonale uzupełniają kampanie prasowe, także o młode grupy docelowe.

Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo