Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Allegro.pl

Paweł Kiszycki, Paulina Matuszkiewicz, Wojciech Bryzek, Marcin Skowroński

O pracy biura reklamy Allegro.pl opowiada Marcin Skowroński - advertising sales director

W nadchodzących miesiącach skupimy się na dalszym rozwoju oferty produktowej adresowanej zarówno do rynku agencyjnego, jak i do klientów bezpośrednich.

W pierwszej kolejności będziemy koncentrować się na współpracy z producentami i markami, których produkty są już obecne na platformie Allegro. Obserwujemy duże zainteresowanie kanałem e-commerce ze strony topowych marek konsumenckich, które poszukują sposobów na rozwój sprzedaży w kanale online. Z myślą o tych klientach i o współpracujących z nimi domach mediowych będziemy wdrażać nowe produkty zasilane danymi typu profil czy intencje zakupowe. Z uwagi na transakcyjny charakter platformy będą to produkty unikalne na rynku reklamowym – wzbogacą obecną ofertę display o rozwiązania, które umożliwią bardzo precyzyjne dotarcie do zdefiniowanej grupy celowej.

Nieustannie rozwijamy nasz produkt PPC (Allegro Ads), który, mimo że pierwotnie powstał z myślą o sprzedawcach, obecnie budzi coraz większe zainteresowanie dużych marek chcących aktywnie zarządzać wsparciem sprzedaży w internecie. W kontekście Allegro Ads widzimy również ogromny potencjał komunikacyjny dla firm nieobecnych ze swoimi produktami na Allegro. Pod koniec ub.r. wystartowaliśmy z produktem rozliczanym w modelu PPC dla importerów samochodów i deweloperów, a obecnie pracujemy nad ofertą dla branży telekomunikacyjnej i finansowej. Narzędzia, nad którymi pracujemy, umożliwią promocję produktów i usług na liście wyników wyszukiwania w sposób kontekstowo dopasowany do zapytań i potrzeb użytkowników.

Podsumowując, dążymy do umocnienia naszej pozycji medium pierwszego wyboru dla firm i marek, których celem jest realizacja skutecznej komunikacji łączącej świat marki ze wsparciem sprzedaży.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Allegro.pl

Internet: Allegro.pl – 16,3 mln użytkowników miesięcznie (XII 2016, Megapanel Gemius/PBI)

Struktura biura reklamy Allegro.pl

Marcin Skowroński – advertising sales director

Zespół sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej odpowiada za obsługę agencji, domów mediowych i klientów bezpośrednich w zakresie produktów display, mailingów oraz akcji specjalnych; zespołem kieruje Paulina Matuszkiewicz, Paulina.Matuszkiewicz@allegrogroup.com.

Zespół produktu PPC odpowiada za sprzedaż i rozwój produktu Allegro Ads (pozycjonowanie ofert na liście wyników wyszukiwania Allegro.pl rozliczane w modelu PPC), obsługuje agencje, domy mediowe i klientów bezpośrednich w zakresie oferty PPC; zespołem kieruje Wojciech Bryzek, Wojciech.Bryzek@allegrogroup.com.

Zespół projektów specjalnych odpowiada za wsparcie strategiczne i opracowywanie strategii projektów realizowanych dla klientów biura reklamy; zespołem kieruje Paweł Kiszycki, Pawel.Kiszycki@allegrogroup.com.

Kontakt do biura reklamy Allegro.pl

reklama@allegro.pl
reklama.allegro.pl

Hit 2016 biura reklamy Allegro.pl

Rok 2016 to drugi rok funkcjonowania biura reklamy Allegro w nowej formule. Czas ten poświęciliśmy na dalszą rozbudowę zespołu odpowiedzialnego za obsługę rynku agencyjnego i klientów bezpośrednich. Kontynuowaliśmy proces przebudowy portfolio formatów reklamowych i zrealizowaliśmy pierwsze duże projekty specjalne. Bardzo ważnym elementem naszej strategii jest rozwój produktu Allegro Ads, który wzbogacił się o kolejne narzędzia adresowane głównie do rynku agencyjnego. Chodzi m.in. o Allegro Ads4Brands, który pozwala z poziomu jednego konta zarządzanego przez agencję lub właściciela marki pozycjonować oferty produktów tej marki wystawione przez wielu sprzedawców. Kolejnym przykładem innowacji jest Allegro Ads Link – produkt adresowany do firm z kategorii nietransakcyjnych, np. marki samochodowe czy deweloperzy, którzy dzięki Allegro Ads Link mogą wygenerować traffic do swoich serwisów.

Marcin Skowroński - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo