Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Grupa RMF

Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży

O pracy biura reklamy Grupy RMF opowiada Tomasz Ramza - dyrektor generalny działu sprzedaży

Optymalizacja zasobów reklamowych w wymiarach off-line i on-line, konsekwentne utrzymywanie konkurencyjności produktów w wymiarze zasięgowym i kosztowym oraz wysokiego standardu obsługi klientów to główne założenia naszej polityki handlowej na ten rok.

W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy kształt naszej oferty standardowej opartej na produktach radiowych z własnego portfolio i uzupełnianej o projekty realizowane we współpracy z podmiotami zewnętrznymi (np. pakiet Power FM) oraz w zakresie audiomarketingu i digitalu. W tym ostatnim obszarze pracujemy zarówno nad rozwojem formatów, jak i jak najlepszym usprawnieniem współpracy z klientami (zarządzanie sprzedażą, automatyzacja procesów). Rozwiązania niestandardowe zaś są realizowane projektowo w ramach współpracy z klientem i  na podstawie dostępnych zasobów – zarówno tradycyjne, jak i w obszarze nowych mediów. Jest to efekt bliskiej, bieżącej komunikacji z naszymi partnerami co do ich ewoluujących celów.

W ostatnich latach uczestniczyliśmy m.in. w kilku wysokobudżetowych projektach multimedialnych realizowanych przez firmy z różnych branż (w tym FMCG). Działania te wykazały wysoką efektywność radia w zakresie kluczowych wskaźników efektywności, toteż z pewnością będziemy kontynuować tego typu projekty.

Obecnie pracujemy nad nowymi produktami zarówno dotyczącymi samego radia (nowe pakiety), jak i styku radia i zasobów online naszej grupy. Bezsprzecznie największy potencjał wzrostu widzimy w komercjalizacji naszych aplikacji, które są bardzo popularne wśród użytkowników. Technologia pozwala dzisiaj na automatyzację sprzedaży, ale nie bez znaczenia pozostaje tradycyjny kanał, czyli sprzedaż  ukierunkowanych rozwiązań dla klientów w obszarze desktop/mobile/apps. Umiejętność połączenia tych dwóch dróg już w poprzednim roku zaowocowała dużymi wzrostami sprzedaży. Przy założeniu rozwoju kolejnych form reklamowych na podstawie przyjętej strategii sprzedaży wierzymy, że rok 2017 przyniesie kolejne zwiększenie przychodów z oferty digital.

Naszym klientom gwarantujemy to, co lubią najbardziej, czyli wysoki zasięg kampanii za bardzo niską cenę. To jednak nie wystarcza. Dlatego Grupa RMF na pierwszym miejscu stawia standard obsługi klienta w zakresie kompleksowego serwisu radiowego, oferując m.in. wysokiej jakości rozwiązania w zakresie: planowania radia, wsparcia kreatywnego, eventów oraz realizacji kampanii off- i online.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Grupy RMF

Radio: RMF FM – zasięg dzienny: 8,2 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 24,0 proc.,  RMF Maxxx – zasięg dzienny: 1,5 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 3,2 proc., RMF Classic – zasięg dzienny: 557 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 1,2 Proc. (X–XII 2016, Radio Track)

Internet:  RMFon.pl – 1 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMF24.pl – 2,1 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji (XII 2016, Megapanel PBI/Gemius) oraz strony internetowe rozgłośni, aplikacje mobilne

Struktura biura reklamy Grupy RMF

Tomasz Ramza – dyrektor generalny działu sprzedaży
Dariusz Woźniak – dyrektor handlowy

Dział agencyjny: współpraca z agencjami, domami mediowymi i grupami negocjacyjnymi, obsługa brokerska domów mediowych

Dział bezpośredni: współpraca z klientami bezpośrednimi na szczeblu ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym

Dział planowania: planowanie kampanii reklamowych dla klientów bezpośrednich, agencji oraz domów mediowych

Dział projektów specjalnych (DPS): planowanie kampanii niestandardowych dla klientów bezpośrednich, agencji, domów mediowych

Dział Traffic: zarządzanie powierzchnią reklamową reprezentowanych stacji

Kontakt do biura reklamy Grupy RMF

Tel. 22 516 36 60
reklama@gruparmf.pl
www.gruparmf.pl

Hit 2016 biura reklamy Grupy RMF

Niezmiennie najważniejszymi produktami w zakresie reklamy radiowej są spoty reklamowe (pakiety reklamowe), sponsoring audycji oraz niestandardowe akcje antenowe. Grupa RMF stawia jednocześnie na konsekwentny rozwój formatów reklamowych digital, oferowanych na stronach internetowych oraz w aplikacjach marek z własnego portfolio, w tym m.in.: sponsoring aplikacji, formaty display, audio oraz wideo. Monetyzacja istotnego potencjału reklamowego, którym dysponujemy, w ub.r. charakteryzowała się wysoką, dwucyfrową dynamiką. Ponadto, w ślad za trendami charakteryzującymi konsumpcję treści, uzupełniliśmy ofertę o szereg formatów reklamowych dostępnych w kanałach mobilnych.

Tomasz Ramza - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo