Wydanie: BIURA REKLAMY 2017

Biuro reklamy - Media Impact Polska

Marcin Boroszko, prezes zarządu

O pracy biura reklamy Media Impact Polska opowiada Marcin Boroszko, prezes zarządu

Budowanie wartości dla klientów w coraz bardziej zautomatyzowanym i rozdrobnionym środowisku jest dziś kluczowym wyzwaniem na rynku mediów.

Nasz ekosystem kilkudziesięciu brandów prasowych i internetowych oraz zakres rozwiązań produktowo-technologicznych sprawiają, że Media Impact to dziś największy w Polsce partner w tworzeniu i dystrybucji wiarygodnego kontentu. W br. będziemy jeszcze bardziej tę ścieżkę rozwijać, stawiając na indywidualne podejście do potrzeb klientów i pracę nad konkretnymi wyzwaniami biznesowymi.

Mierzalne rozwiązania komunikacyjne oparte będą zarówno na znanych markach, jak Onet, Forbes, Newsweek czy Fakt, i influencerach pracujących w naszych redakcjach, jak choćby Michał Pol, Roman Młodkowski, Łukasz Grass czy Katarzyna Janowska, oraz produktach realizujących cele biznesowe klientów, typu smart data, programmatic, native advertising, lead generation.

Ważnym elementem oferty pozostaną również znane i chętnie wykorzystywane przez klientów projekty: ramówka Onetu, Diamenty Forbesa czy dedykowane rozwiązania dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Jako że wierzymy w ciągły rozwój kompetencji, dalej rozwijać będziemy Impact Academy, II edycję rocznego projektu edukacyjnego dla przeszło 400 marketerów – cyklu konferencji, seminariów i webinariów, podczas których analizujemy trendy konsumenckie i nowe rozwiązania w obszarze digitalu.

Media obsługiwane przez biuro reklamy Media Impact Polska

Prasa: „Fakt” – sprzedaż: 281 242 egz., „Przegląd Sportowy” – sprzedaż: 28 690 egz., „Newsweek Polska” – sprzedaż: 111 681 egz., „Auto Świat” – sprzedaż: 64 652 egz., „Forbes” – sprzedaż: 22 129 egz., „Komputer Świat” – sprzedaż: 33 261 egz. (X 2016–IX 2016, ZKDP)

Internet: Onet.pl, Fakt.pl Fakt24.pl, Newsweek.pl, Forbes.pl, Przegladsportowy.pl, Komputerswiat.pl, Autoswiat.pl, Noizz.pl, Business Insider i inne – w sumie 21 379 490 użytkowników miesięcznie

Struktura biura reklamy Media Impact Polska

Marcin Boroszko – prezes zarządu
Mariusz Wąsiński – wiceprezes, dyrektor sprzedaży
Rafał Karski – członek zarządu, dyrektor operacyjny

Zespół sprzedaży i projektów odpowiada za sprzedaż oferty do klientów bezpośrednich i końcowych, a także klientów zagranicznych ze szczególnym uwzględnieniem ofert crossmediowych i rozwiązań dla konkretnego klienta; działem kieruje Małgorzata Szelenbaum, malgorzata.szelenbaum@mediaimpact.pl

Zespół sprzedaży regionalnej odpowiada za sprzedaż oferty klientom w regionach oraz call center; zespołem kieruje Bartosz Kwarciak, bartosz.kwarciak@mediaimpact.pl

Zespół projektów video & native odpowiada za planowanie strategii, tworzenie zintegrowanych ofert i zarządzania projektami z obszaru wideo i native; działem kieruje Magdalena Milewska, magdalena.milewska@mediaimpact.pl

Zespół sprzedaży programatycznej zajmuje się sprzedażą powierzchni w modelu zautomatyzowanym; zespołem kieruje Marcin Olszewski, marcin.olszewski@mediaimpact.pl

Kontakt do biura reklamy Media Impact Polska

Tel. 22 232 00 00/01
reklama@mediaimpact.pl
www.mediaimpact.pl

Hit 2016 biura reklamy Media Impact Polska

Portfolio Media Impact poszerzyło się w ub.r. przede wszystkim o Business Insider Polska, międzynarodową markę, która już dziś oferuje dotarcie do przeszło 2 mln osób zainteresowanych biznesem, rozwojem i nowymi technologiami. Z kolei aplikacja Jakdojade.pl i platforma Bit Point znacząco poszerzyły nasze możliwości w zakresie marketingu lokalizacyjnego.

Wśród nowych formatów reklamowych warto wymienić przede wszystkim rozwiązania natywne typu native in-feed skutecznie konkurujące z adblockami, ofertę smart data pozwalającą na dotarcie tylko do tych konsumentów, których szuka marketer.

Pomimo już i tak silnej pozycji na rynku wideo online w ub.r. udało się zrealizować też blisko połowę więcej projektów z wykorzystaniem wideo branded content, lokowaniem produktu w formatach własnych czy krótkich produkcjach typu short wideo, adresowanych m.in. do części z 10 mln fanów naszych marek w social mediach.

Marcin Boroszko - biuro reklamy

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo