Wydanie: TV & WIDEO 2019

Coraz mniej za darmo

POLSCY WIDZOWIE SĄ CORAZ BARDZIEJ SKŁONNI PŁACIĆ ZA OGLĄDANIE TREŚCI W SIECI – I NADAWCY TO WYKORZYSTUJĄ

JESZCZE TRZY LATA TEMU JEDYNIE 35 PROC. POLSKICH INTERNAUTÓW PRZYZNAWAŁO, ŻE ZDARZA SIĘ IM PŁACIĆ ZA KONTENT WIDEO W SIECI – W 2019 ROKU JEST TO JUŻ 51 PROC.

W 2016 roku za najdogodniejszą formę dostępu do serwisu z dłuższymi treściami wideo badani wskazywali płacenie za jednorazowe obejrzenie (36,9 proc.). Dziś preferowanym modelem jest miesięczny abonament – wskazało na niego 53,3 proc. (wzrost z 32,4 proc.). Natomiast 24,3 proc. internautów wybrało opłatę za jednorazowe obejrzenie (dane: badanie VideoTrack, Wavemaker).

Maciej Kozielski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.